makan-makan raya

huh..kalau time raya.... memang sangat sesuai untuk menambah berat badan ye..hahaha..apa tak nya... sana sini orang ajak makan kan.... tapi raya thn nih aku malas nka tunjuk banyak2 lah... nanti tak selari plak ngan niat aku nak turunkan berat badan kannnnnn..hehe...

jom layan jamuan raya kat opis aku... nih aku tunjuk yang bahagian aku jer lah.,... bahagian IT ye....

nasi hempet...
lemang yang sungguh best...series... aku sampai makan 3 ketul... oppsss... bestttt




ada lagik ke open house raya nih...? aku rasa mcam ada jer... hehehehe... lambatnya nak berlalu bulan syawal nih...hehehehehe.. baju dah mula rasa ketat..hahahahaha
so selamat lah berdiet lepas ni....



Comments

Dy said…
Bukan awak makan lemang ker 3 batang????
Cik Wanie said…
Wah mcm2 ada tue,
sedap2 plak tue.....

nak jugak blh ker???
adenium said…
dy - hek eleh..dia yang makan 3 batang tetiba kiter plak kene..hahaha

cik wanie - alamak... dah lepas lah plak mende nih... hehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan