-s-y-u-r-g-a-c-i-n-t-a-

syurga cinta... alah... citer yang awal ashaari berlakon tuh... ngan haziq ..n heliza AF5 ....aku dah g tengok semalam.... for awal's fan... u better go... citer tu takde lah berat... tapi aku enjoy.... errrr...mungkin sebab lepas abis exam kot......

macam mana cerita nya.... korang kene tgk sendiri....tapi ... lakonan heliza tuh... bleh tahan lah... takde lah kaku... macam dia dlm AF tuh lah.... fisrt film kan... what do u expect... tapi bagi aku...tak mengecewakan lah....

haziq tuh... biasa lah... bebudak... macam dia dlm tom tom bak tuh la.....

watak awal... memang hebat.... penghayatan yang baik... gud work awal.... keep it up.... bravo bro... u memang best....aku bagik 2 thumbs up...

dalam keadaan macam nih... byk ayat-ayat yang buat aku tersentuh sangat2... setiap kali mata irham berair...setiap kali itu jugak.... aku menahan sebak... apa lagik bila syuhada mengalirkan air mata..... aku emmang tak tahan beb..... nasib baik... ada kawan kat sebelah...

"Kadangkala Allah hilangkan matahari
Allah beri petir dan kilat
Kita menangis mencari mana sinar mentari
Tapi rupanya Allah nak hadiahkan pelangi yg indah
Itulah perumpaan hidup ini
Allah uji dengan pelbagai dugaan
Tapi tidak selamanya kita diuji
Bahagia pasti akan tibaS
esungguhnya kita semua dalam ujian-Nya" (tapi pasti ke... ada pelangi selepas hujan panas itu..???)

"bagaimana kalau awak tiba-tiba hilang orang yang paling awak sayang..."

g lah tengok korang....

Comments

Aku_Lois said…
aku x galakkan korang pi tgk sbb nnti korg hengat aku yg berlakon.. muahahaha..tp awal mmg besh!..

jln citer simple je..tp mkn dlm siot..rugi ayer mata aku hari tu..dah le berlakon je..
Munirah Abd said…
"bagaimana kalau awak tiba-tiba hilang orang yang paling awak sayang..."

boleh xjgn wujud ayat seperti di atas..huarghhh... :((
piayuco said…
ni y makin xsaba nk tengok ni..hehehe..tapi nnt plan nk g mebeli belah lak..sempat kerr??
adenium said…
aku_lois - weii awek superman... ko belakon citer lain lah... aku macam ok jer kalau nak g tgk lagik sekali pun..hehehehe...

munirah_abd - tuh la...kita pun tak nak wujud ayat tuh kan...

piayuco - macam nak tgk sekali lagik jer....

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan