boling lagik...

boling @ ampang point... ngan my kawan2 kat ofis lama ... weii... over 3 years tak jumpa dorang .. padahal masing2 kat kl pun... dah paling best ada yang masih stay kat opis tuh pun... dan ofis tuh ngan ofis aku skang... sgt lah dekat... heheheh...
yang turn up malam tadik... GG... Lan ngan aku jer pun..heheh... actually GG dah nak kawin bulan depan... sebulan jer lagik...
since GG bagitau dia bertunang ..last december... GG dah plan nak ajak aku g teman dia beli barang2 hantaran... aku ok jer... tapi sebab kesibukkan keja.. dan sebagainya... takde pun aku teman GG... sorri G...

lepas tuh... kitorang plan nak g tgk movie lah ...itu lah.... ini lah.... tapi manjang jer tak jadik... cancel last minute lah... itu lah ini lah.... ada jer keje masing2... bizi lah sgt kan... sampai lah.... jumpa malam tadi... by the way... mamat baju biru itu adalah GG... dulu masa kat ofis lama ... aku memang baik ngan GG... kalau nak kuar g bank... g makan ker... selalu ngan GG lah.... (emmm sebelum ada nya office affair a.k.a skandal...kan GG.... hehehe)

mamat yang pakai thsirt ijau nih... LAN.... mamat nih masih kat ofis lama lagik.... hahaha...saja jer ko erk Lan.... intro tanya 'mamat' tuh.... tapi ok lah aku nak citer pun.... skandal lama kan... hish... bukan scandal lah... dah dia suka kat aku... aku nak wat camner.... hah ko jugak yang untung kan GG...asyik dapat mkan chocolate free.... so malam tadik ko tau lah mana@sapa yang bagik chocolate2 yang ko makan tuh kan..heheheh
GG lead both games malam tadik.... aku biasa lah... woman in the middle..... errr...
the kalerful boling shoes.....
lepas boling.... kitorang g lepak...makan2 kat nailis.... lalu kat depan yong tau foo... emm tempat 1st time aku jumpa org tuh...
coming entri pasal makan2 kat nailis lah pulak...heheheh







Comments

Unknown said…
bestnye main boling tuu.. lama tak main boling loh
adenium said…
jivebumz - jom lah banjer i boling...mesti bleh main..heheheh

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London