aksi haziq

jom layan aksi2 haziq nih..... beriya dia nak pakai gak roller blade maklang dia... meme nya dah rosak..kalau tak kecik lah jugak kan..... lom pandai pun... tapi jiwa dan semangat besar haziq nih....

pastuh dok main skate board achik-meme dia plak.....kalau jiq nak... jiq kene tanya achiq lah.... achik pun kedeks jugak..heheheh...marah betul dia bila control car dia haziq rosakkan ... padahal dia dah tak main dah pun... meme gonna sit for her SPM ujung tahun nih dah.... tapi semua toys dia masa kekecik ada lagik... sayang nak bagik haziq... sebb dai takut haziq jahanamkan dalam sekelip mata..hehehehe...
lepas main ni sumer ajak aku main bola lah plak... sungguh the active boy tau....

nak drift ke jiq... tatau lah aku apa dia buat... ambik gambar nih dari my sis -piayuco.blogspot.com tuh... aku g kedai dobi.....beriya jer suka dia aku tgk... apa ntah dia buat ngan maklang dia....
berangan lah tuh erk jiq.... tuh mesti maklang dia dok 'jek' dia tuh...(korang tau ker jek tuh apa... macam mana nak cakap erk... ala2 puji2 lah gitu kot....hehehheh..)
cute kan... errr... sapa lagik nak puji..kalau bukan aku kan..hahahahahahah







Comments

Yatie SawaNiLa said…
montel nye this boy... geram tengok
piayuco said…
biasa la..jiq kn nk jadi cm mklang dia..dh pdai mnari dlm kete..posing maut..byk la tindakan mklang y hampir diikutinye..hehehe..cayok jiq..
adenium said…
yatie Sawanila - tu la... bleh gak jadik idea untuk entri..heheh

piayuco - ye lah tu...
atty's said…
comeynya haziq
adenium said…
atty's - hehehe... kakty... tgk lah sapa mamalong dia...hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan