birthday dila

stori-stori sket kesah besday dila masa kitorang g bafast arituh...... cake tuh dah last minute beli.... jauh tuh aku beli.. kat giant kelana jaya.... mana lah kat tempat lain tak de SR kan.... chocolate cheese.... sunguuh lah likat jer aku rasa... mungkin sebb cake tuh dah overnite dlm car aku kot.... sbb masa makan kat SR macam not bad jer.... itu chocolate cheese cake... kalau tak silap aku..dulu..cake nih... dia ada kaler putih gak tuntuk cheese dia.... aku kan tak suka sgt cheese cake... so dulu masam ngan pakwe lama... dia memang lah sgt suka cheese cake... so kalau nak share..ambiklah yang chocolate n cheese... hahaha


paparazi sedang menyalakan lilin ...

dila tipu lilin dengan malu-malu..heheheh
wahhh..tetiba ada 2 girls pun sambut besday sekali... itulah gegirl..ngan mia
dila ngan rose yang baru baik demam
dila ngan kak red
dila tunjuk hadiah dari ayu the sun
ini carrot n walnut cake ..yang sgt sedap.... sila order ngan ayu ..kalau nak....
actually ...kita celebrate nih pun lps buat 'keje' tau.... terkejar2 jugak...since rose ada hal yang nak diselesaikan pagi tuh..... apapun...tetap meriah lah kan... heppi belated besday dila... baper kali daaa aku nak wish kat ko....












Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London