.... terima kasih...

... aku nak ucap terima kasih... kepada...adik2 aku.... segelintir kaum keluarga.... dan kawan2 terdekat...yang memahami situasi aku.... kebelakangan ini..... dan boleh menerima keadaan itu... dengan positif...
... kebelakangan ini juga... aku mula berani berkongsi itu dengan adik beradik...segelintir kaum keluarga..dan kawan2 terdekat...setelah.. aku simpan itu semua untuk diri ini... mungkin ada sedikit bahagan yang boleh kita kongsikan... telah aku kongsi kan... terima kasih kerana menerima itu dengan positif....
... itu membuat aku gembira... dan gembira.... terima kasih.....



Comments

Ayu Zuraida said…
sama-sama..
:D

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London