it's monday

dah isnin lagik kan.... kejap nya cuti.... tapi kl tak cuti friday baru nih... patut lah rasa kejap ejr kan..hehehe
emmm lately aku sungguh lah banyak kerja kat opis... sampai lah skang nih..dok macam2 nak kene buat.... biasalah kan... kalau time akhir tahun nih.... macam2 mende nak kene settlekan.... tetiba plak... tunjuk desktop ngan laptop ...apahal kan... nak tunjuk banyak keje sgt ke...??? nampak sgt tak powerful kan pc atau lappy tuh... hahaha... kalau bagus.. one can do all.. hahah...takde lah... actually desktop baru aku tuh,... ada plak aku tak bleh nak run satu intranet applicatipn nih.... dari browser... sbb guna latest version ... emmm.. kang kalau tak tak buat kan..tak buat keje plak kan... hahaha.. seb baik.. kene lah menyusahkan diri...
nak download mozila firefox bagai pun tak sempat ..tak sempat katanya... logik kahhhh... ntah.. malas nak komen....

tetiba keluar gambar ni pesal plak.... ntah ..aku pun tatau motip apa...... actually aku beli nih.. masa sejaja jalan tanpa haluan kat penang arituh... masa kat kedai tuh... ada lah dua tiga kasut aku berkenan... wahhh.. tetiba rasa nak rembat... sekali tetiga takde saiz... carik lagik kasut lain..pun take gak... apa maknanya tuh erk... emmm sekali aku kesian plak kat SA tuh.. dok kuar masuk.. panjat ... bagai...dok carik kasut saiz aku... dok sebab kesian aku beli jugak lah kasut atas tuh... hahaha... ada gak orang am aku erk.... hehehehe....
dua minggu aku takde kat opis nih... bukan bercuti ye... tapi berkursus.... ujung tahun pun lagik mau kursus... tapi bukan kursus sesuka habiskan masa ujung tahun...kalau tak..tamau lah aku... baik siapkan keje lain yang melambak tuh... tapi nih...CERTIFICATION...adoiii... perlukan perhatian disitu ye,... wish me luck..hahaha



Comments

attyfir said…
cantik kasut sid..
kty pun this weekend ke outstation..adoi..
Liza said…
nak cuti gak tapi tgh pokai!
adenium said…
atty's - hahaha..sebenarnya sid tak berkenan pun kasut tuh...out station gi mana kakty...?

Liza - yesss.. kalau pokai... susah nak citer kan... tapi arituh kak liza dah cuti gak kan...

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan