mari bermanja..

sapa nak bermanja..... jommm.... nak bermanja ngan aku pun bleh lah... hehehhe... bleh kann.. hahaha... tapi yang nih...aku nak citer kesah manjakaki.... oooooooiiiii... kaki pun nak manja ye.. jangan main2...heheheh...
ini adalah kat tesco ampang.... dan regenya adalah dalam kemampuan aku... kalau aku mampu.. korang mesti mampu lah nya....hehehehe... kannn
arituh lagi aku g nih...lama gambar dok lam draft.... punya lah nak gi bermanja manjaan..tapi duit nan ado sgt... skali adik aku sorang nih dok cakap dia ada nampak tempat murah kat tesco ampang tuh... zupppppppppppppp..... dari mutiara damansara terus ke tesco...hahahaha....
tempat dia pun menarik pemandangan mata tau.....kira ok lah..ngan regenya... ada macam2 pakage gak yang dia ada... dok carik2 balik pamplet yang aku hambik... ntah mana letak lah plak kan.... senang2 korang gi jer lah sini....hehehehe...kata nak manja manja kan...
a bit cozy ambient jugak lah.... aku suka ...aku suka... hahahah.. dah lah murah....
alamak tergelap lah plak... itu adalah haziq... yang dok tunggu mak sedara 'beroye' nya dok bermanja manjaan.... dia dah bosan...hahahaha... nak tunggu siap... sbb dia nak g main kat tempat main2 tuh..heheheh
lately... kerap jugak aktiviti bermanja manjaan nih aku ceburi... nanti lah... aku citer di lain masa...hahah.. sbb aku takde ngambik gambar bagai....hehehehehe
so korang...kalau stress ke.. sesaja ke... kalau rasa nak bermanja... jenguk2 lah tempat nih...heheheh














Comments

cik syahira said…
assalamualaikum kak sid.

ok. conform k.
esok midvalley ye.
after settle teman member, sy terus ke midvalley.
will text u once i'll be there.

Psst.. ajak la kak ayu if dia free.
boleh kenal-kenal..
adenium said…
cik syahira - orait sis...insya allah...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan