imbasan ...heheh

wahhh tetiba jer aku dok letak gambar2 lama kat sini.. eh ada gak gambar yang belum lama lah... emmm ... suka tgk gambar2 nih... ceria jer... hehehe... gambar kat bawah nih... masa kat LAOS... thn 2005... yes.. aku ingat lagik.... skang... masing2 dah ada kehidupan sendiri... mesti dah takde lah dapat nam macam nih lagik kan.... umni.. aku ...june.. ngan sop kat belakang tuh....
G13... (suppose G14..kot)... purposely ambik gambar nih... depan haufbanhof tuh..nak tunjuk sign Dr muller tuh... hehehe... nih masa aku g attachment program kat germany dulu... thn 2006... nih masa minggu akhir dah nih...berkumpul kat frankfurt...seminggu sebelum balik ...selepas masing2 bertebaran kat bumi jerman tuh... (aku kat baden wutenberg - reutlingen : stuttgart) ... best group nih... i was the baby in the group masa attachment nih... i paling muda.. hehehe...rayzeef ..reads my blog... senyap dah G13 skang kan....

nih... kat tupai2... lepas majlis potluck redmummy... :-) .... hey... korang tau tak... aku dah takleh pakai suar putih tuh..dah ketat... mengecik jugak seluar tuh kan.. :P ... bila suor mengecik... aku kene lah kecikkan diri semula....hehehe

again... four of us... june...umni... sop.. dan aku yang duduk tuh... kat depan umah JIM THOMPSON.. kat bangkok....

gambar nih pun... sama macam yang atas skali tuh.... masa four of us kat laos gak....
kengkadang.... gambar2 kita dapat mencerita kan segalanya... tanpa kita perlu mencerita kan apa2 kan... yang perlu kita nyatakan...mungkin tempat dan siapa mereka di dalam gambar itu..heheheh....















Comments

UnGu VioLet said…
suka semua gambar2 tue.. natural sgt..

salam ziarah.. salam kenal.. datang dari jauh menjenguk sebentar.. jika ada kelapangan, jom ke teratak Ungu Violet..
adenium said…
ungu violet - salam kenal... thanks sebab sudi singgah... saya pun dah singgah ke teratak ungu violet ... exchange link? :-)

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan