teater natrah

dah lama abiss natrah baru aku hegeh2 nak kuor entri natrah kan... nak kene review ke... tak payah lah kan... mesti korang dah baca kat tempat lain...since dah basi pun baru aku nak buat entri... atau korang gi kat ayuthesun dot blogspot dot com ... kat situ..lebih kurang lah apa yang aku nak citer kan... hehehehe... tumpang lalu ayu the sun... hehehehehh

punya lah macam2 nak g tgk ..dari cuci yang terlepas... tapi last minutes... for natrah ... we (aku n ayuthesun) still have option... have a not-so-comfotable seat or nothing at all... so.. sebab dah kuor entri nih...korang tau lah yang mana pilihan kitorang kan....

it was friday.... selangor was on public holiday masa tuh.... dah ayu jammed giller nak sampai ke IB....masa ayu dah lama on the way... aku masih dok berhempas pulas kat opis.. end up..aku plak yang sampai dulu..hehehe

secara overall bagi aku :
cerita yang menarik... sebab bukan calang2 orang yang menjayakannya kan... dan erma fatima juga bukan calang2 pengarah... cuma watak remi ishak sebagai hero... adalah amat sedikit...
kesah CINTA-PERJUANGAN-AIRMATA ..memang banyak meninggalkan kesan dlm jiwa aku selepas tengok teater nih....(wahhhh tetiba kan...) biasalah aku kan... lebih banyak pikir dan tengok yang tersurat dari yang tersirat..... disamping.. 'kalaulah.'..dan 'alangkah baiknya kalau'... tuh memang susah nak dipisahkan..hahahaha...korang paham ke apa yang aku paham dalam hati nih..buat2 jer lah paham erk...tq..hehehe

kalau kat ayuthesun.blogspot.com korang tgk gambar maya... meh kat sini aku tempek gambar remi... dah kami datang skali.... hehehe... mesti lah citer lebih kurang.....
ini bukan review pasal natrah erk... tapi entri yang nak bgtau aku g tgk natrah...hahahaha... keji sungguh plak rasa... tapi apa nak buat kan... dah lama baru entri nih kuor.... hahahaha.. so gini lah jadik nya.... ini lah kalau sungguh takde masa....
weekend aku adalah tak sempat nak buat entri.... weekday pulak bertapa kat lab cisco nih hah... apa pun.... entri tetpa gak nak buat ..hehehe








Comments

Harry said…
dah lama tak tgk teater...teringin...tapi dok jauh...huhuhuhu
Dy said…
saya ada buku citer sejarah Natrah ni beli 4-5 thn dulu kt MPH...
adenium said…
harry - hari tuh dan curik masa..ni i nak suh carik masa lak g tgk..heheh

Dy - nak pinjammm... emm tapi nak beli gak... nak buat koleksi

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan