natrah lagi...

hah...?? natrah lagik.... emmm biasalh aku bukan pandai buat review nih...heheheh... ta[i nak citer citer pasal natrah gak lah... aku tau citer2 natrah nih..since i was small... primary lagik kot.... tapi baca dari banyak sumber... tak tersusun.... tapi...for sure tau lah ceritanya.... flow nya.... so... pernah lah dengar che aminah... mansor adabi... etc tuh kan.....
actually one of my fren .. kawan skolah dulu.... adalah related ngan citer natrah nih.... nama nya norhaslinda haron (aku tak tanya pun bleh tulus nama dia tak.... tapi masa dok text her that day... dia kata dia nak glemer gak kat blog aku..hahahah)

hish...naper lah tak ingat awal2 erkk... kalau tak mesti dapat tiket dari kawan aku nih... hehehe.. actually ..masa driving ke IB nih... dah teringat nak text linda(Ching) ... dont sms n drive...hehe....
tup2...masa nampak gambar kat atas tuh.. (gambar natrah visit famili kat kemaman thn 97/98 gitu lah...)..nampak familiar faces... terus aku text her... dan send msg tuh..baru ternampak dia.. terselindung kat belakang... ada tuh aku tanda kat belakang tuh...tapi tak clear sgt....
linda pun sempat bgtau aku... few years back...dlm 2 thn lepas cenggitu pun natrah ada koll dia dari belanda (amsterdam ker..:P)... so maknanya.... dorang memang berhubung lah dengan famili di kemaman kan...

macam mana linda related to natrah...??? actually... selain natrah... che aminah jugak ada adopt seorang anak orang jepun... which is nenek linda... so kalau korang tgk linda nih... sebijik lah macam jepun.... arwah mak linda.. (kalau tak silap ada dlm gambar kat atas tuh... tapi kurang pasti... terlupa dah..)...adik beradiknya jugak.... anak sulung linda pun dipanggil michiko.... nama panggilan nya lah....
linda pun ada cakap.. bacalah buku natrah... karya fatini... memang aku beria nak ambik hari tuh... tapi ayu the sun tau lah kenapa tak jadik beli...heheheh (shyyyy)... next week insya allah.. akan ku carik buku tuh kat MPH..








Comments

Munirah Abd said…
pastikah ada buku ni kat MPH?? kak sid if jumpa please roger me ehh :D
adenium said…
munirah abd - orait..orait...kalau ada aku roger ko dik...
adenium said…
munirah abd - orait..orait...kalau ada aku roger ko dik...

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan