NOKIA N97 .......KU

huhhhh...korang...tajuk sungguh tak hengattttt... aku perasan jer lah ngan tajuk tuh... hahaha.. alah.. bak kata JJ kan..."berangan tak salah ..." ... hey come on lah... berangan nih...didnt cost any single cent pun kan... it's free of charge... hehehe..
actually nya... i'm eyeing on this my-really-want-to-have gadget ...quite sometimes jugak lah...tapi... eemmmm... tak berkemampuan lagik nak milikinya.... so sad... tapi kalau kutip2 duit ngan orang mampu nih... (kutip duit aku lah weiii... bukan mintak sedekah nak beli mende alah nih plak kan..hahahahahah)....
tgk yang raoul version arituh...huh crazi pig dah aku nak beli... seb baik dapat tahan nafsu kan...hahahahatak berani sehhh singgah kedai buat survey.... bukan per... kadang2 ..imanku agak lemah jugak kan...muahahahaha

korang nak tau tak... naper.. tetiba pagi nih aku meroyan royan nak sgt mende alah nih... hahaha... meh nak citer ..kesahnya... dari minggu lepas lagik... ada sorang dari bog bosses kat opis nih.. orag besar korang... dok koll aku.. suh nak settingkan N97 dia nih... sebab bizi lah..itu lah ini lah.. hah sampai ke semalam janji nak g pun tak gi.. mesti dia pun dok kol aku byk kali kot semalam.. tapi aku dok bertapa kat meeting room... memerah otak...

emm back to kesah N97 nih.. pagi tadik... aku ingat nak g karang lah sket kan...tgh dok kusyuk buat kije... tetiba..boss tuh koll...walhal..dia nak ada meeting nih... aku nak menapak ke opis nya.. dlm 3 4 minit gak..(kalau sambil berlenggang...5 minit lah..) .. tapi since dia kata...'dr tempat u dua minit jer ke sini..' ...hehehe....aku paham lah maksudnya..hahaha....

dusssss.... teruk lah gi... kat bilik dia.. telek belek.. telek belek... bleh aku tak jumpa katner nak setting..muahahahaha... malu jer... sbb boss tuh dah setting sebenarnya...cuma ada yang kurang... ehhh..tetiba bila bos tuh buat dapat plak kat mana yang aku nak configure tuh...hahaha... padahal... 8 kali dah aku tekan2 kat situ tadik... nak malu kan aku sungguh lah N97 nih... last skali... dapat lah configure..heheheh.. seb baik... kalau fail tadik... hahahaha...mau MALU aku kan... aku kan tokei emel kat tempat aku nih...hehehe...

lps kejadian itu... aku pun...dok berkira2... harus ke ptg nih balik opis aku g singgah kedai nokia n rembat mende alah nih satu...??? (hahahahaha... ayat apakahhh..muahahahah).... seb baik duit aku banyak nak buat mende lain...hahaha.. sabar lah wahai diriku... pujuk nih... pujukkk...

emmm .... sementara ...tak berduit sgt nih... berangan jer lah dulu erk...heheheh... sbb itu tak perlukan duit sesen pun kan...hahahaha



Comments

Mama_anggun said…
huhuh...jgn angan2 mat jenin...nnt jatuh pokok naya je..hehehhe!!

gila perghok kan tadi?? hehhee...
RaYzeef said…
SID ko beli je NOKIA tu...simpan duit pon habis jugek nanti..he he (racun jangan tak racun)..boleh justify senang nak update blog dan ekses email..konon nyer..kwang kwang
Unknown said…
Sapa ler tuh....bos mana nih? Kak jijah ke? Abg Mat ke?
adenium said…
mama_anggun - tak reti nak panjat pokok pun... nih dok berangan depan pc nih jer..hahaha

rayzeef - alamakkkk raziff nih memang tau... ya allah..kuatkan lah imanku..hehehe

dy - bukan dorang.. tapi gang dia gak lah..hahaha
Anonymous said…
aku blh tlg beli ke mung kalu mung nok la...wi pitis je...
adenium said…
Wan Ahmad - mad..pe kata kita tukor..mung wi pitis..aku g beli..hehehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan