selamat tahun baru 2010

selamat tahun baru.... selamat datang tahun 2010... sudah dua tahun aku menagalami hujung tahun yang muram dan suram... so..dengan bermulanya tahun baru..semuanya adalah dengan semangat yang baru.....
azam tahun baru aku ... adalah untuk memperbaiki segala kelehamah pada tahun 2009... semoga tahun 2010 aku adalah lebih cemerlang....
ada jugak beberapa perkara yang telah di rancang untuk tahun 2010.... semoga senarai itu akan terlaksana satu persatu.... insya allah.....

so untuk korang semua .....
HEPPI NEW YEAR....
HAVE A PRODUCTIVE YEAR AHEAD.....


Comments

Munirah Abd said…
kak mayangggg,

selamat tahun baru ye

moga tahun 2010 akan lebih baik dari tahun 2009..ameen
Liza said…
Happy New Year, Insyallah, we will have more success and happiness, have a good one!
*ayu the sun* said…
happy 2010 sid.
wishing the best for u..
amin..

*hugs*

VISIT ATS-SHOPPE ~ Click here for a lot of products out for grab!
Imran Paris said…
pe mende yg suram manjang tu Mayang ooiii...udahlah byk lg mende yg lebih baik kita pk dr nak muram dan murung....tul tak?

1431/2010 moga membawa sinar bahagia yg lebih bermakna dlm kita mencari keredhaanNya.
adenium said…
munirah abd - heppi new year dik... :D

liza - heppi new year kak liza :D

*ayu the sun* - heppi new year to u too beb... :D

Imran Paris - yes... new year... semoga new good thing comes.. :D
Wawa_Nadwa said…
happy new year kak..
muga tahun ni takde muram n suram2 lagi yer kak..
=)
adenium said…
wawnadwa - heppi new year jugak sis... :D

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan