oooowhhhh... what a small world... ?

..i 'm a big big girl... in a big big world .. emmm tapi kecik rupanya dunia nih kan.... dah setahun kenal... baru ku tahu... ok lah kan... tahu jugak... daripada ....kot2 terserempak tetiba tertahu... wahhh lagik lah kang....heheheheh...

al kesah... raya2 jer... aku nih g jer beraya kt umah ayu the sun... mekan best tau... mesti gi..hehehe... aidiladha baru nih... aku g skali ngan yan...datang asing2 lah... yan dah sah2 lah datang ngan bojeng kan... aku dtg lah ngan car aku lah... hahahah.. takkan datang jalan kaki.... so lepas sumer dah nak balik... salam2 bagai... ayu kata...tunggu lah dulu.... balik lah lepas maghrib... emmm since takde apa nak dikejar... aku pun lepak jer lah... bukan lepas maghrib aku balik tau.... lepas isyak jadiknya.... dah kat kol 10 dah pun baru balik...hehehe

so dok lah borak2... takde nya nak borak pasal blogging world nya... kesah blogging nih... g lah kat blog memasing kan..... baca2..tau lah citer.... citer lah pasal lain plak... kuar citer UIA.... walaupun aku bukan belajar kat situ kan... tetiba terkenal lah pulak sorang nih... citer2... wahhhh... jadik makin kenal ramai lah plak kan....


oowhhhhh.... rupa rupanya... kitorang nih related by marriage tau korang.... sungguh tak sangka kan ayu.... sungguh aku tak pernah plak terserempak masa gi umah ayu.... selisih adalah kot an.... hahahaha... sungguh tak sangka..... aku dan ayu the sun related jugak sebenarnya.... dah tuh dah lah kitorang.. sedara sesama islam.. hahaha.. alasannn... dah tau cenggini... memang tiap2 tahun lah dtg raya umah ayu nih...hahahaha

citer nya takde lah complected...cuma ...salasilah famili aku ada yang complecated sket...sket jer pun... hehehe... hishhh...sungguh tak sangka lah.... ye lah... sebelum nih mana ada masa nak citer2... jumpa pun kejap2 jer... borak2 pasal hal semasa jer... rupanya...bila singkap2 sket... wahhh.... terjumpa banyak kesah lagik.....

hi ayu... :-D

Comments

Liza said…
sedara rupenyer, patutler boleh ngam...

p/s : ingatkah pada diriku lagi??
Amiha Ayu said…
hi sid.
maukaakakkakakaka!!!!!!
daela said…
kekekeke...padan la....sedara rupanya...hehehehehhe..
Lyn Yusoff said…
sedara rupanya..
hehehhe
Munirah Abd said…
hahah comel je..jumpa sedara thru blog..hehehe comel comel
adenium said…
liza - hahah... kak liza... lamanya menyepi.... tempat jatuh lagi dikenang.. inikan pulak tempat gi makan2 kan... hehe

*ayu the sun* - :P ... muahahah

daela - tetiba jer kan.. hahah

lyn yusoff - hehe.. tak sangka kan lyn..hehehe

munirah abd - errr.. siapa yang comel nih... aku ke ayu the sun..heheh
Wawa_Nadwa said…
blog buleh buat jejak kasih.
hiks!
adenium said…
wawa_nadwa - hah tuh la pasal kan wawa..hehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan