suatu petang di MV

suatu petang di mid valley.... petang bila tuh...? sabtu yang dulu2... hahaha... dah lama dok lam draft... kerana sibuk sgt... takde masa plak nak buat entri nih.... kene tunggu jung minggu jer lah buat kan.....
agenda petang sabtu tuh adalah untuk pass kan barang pesanan seseorang..... (tuh yang gambar kat bawah tuh.... hehehe).... text2 bagai nih..... aku kata bleh lah lah kalau touch n go sabtu tuh.... "touch n go lagi ke kak?" ...cenggitu lah lebih kurang balasannya...
adoii.... dak syahira nih selalu nya kalau dtg kl.. nak balik awal jer... aku plak... emmang petang baru lah free....
rupanya.... dia bleh balik bebila jer hari sabtu tuh...hehehehe...so... bleh lah kitorang jumpa2 borak2 bagai kan.... sebab tuh lah aku ke MV ptg tuh.... MV nih... last choice aku lah tau... sungguh tak suka... tapi sbb syahira nih punya pasal ..aku dtg jugak ke sini...hehehehehe.... (dan ada satu lagik sebab gak..heheh)

taddd... ini lah syahira (syahirasyahira dot blogspot dot com)..... dengan assam laksa nya... dah lama nak jumpa tapi tak gak jumpa2 kan sis... arituh... dok pass kan barang gak... tapi touch n go gitu jer....nice knowing u sis... bebila kalau ada masa...kalau turun kl... bgtau lah... bleh gi minum2..sembang2 lagik ye.....
syahira banyak hal jugak petang tuh.. dia dtg berdua ngan kawan nya... housemate nya jugak lah... si liyana(terompahsura dot blogspot dot com) .....nice knowing u too sis... :D

selingan sket.... tuh adalah rojak ... alah,... nih kat dlm jusco kan ada tempat makan2 tuh... so kat situ lah.. nama kedai adalah tak ingat... tapi exactly dlam jusco lah...dah lama dok carik2 mende nih.. sbb biasa kalau gi kedai nih... asyik takde jer.... so ptg tuh dapat lah aku merasa....
lama gak kitorang borak2 ptg tuh...dok lepak borak ...makan jer lah... dah masa tuh poket punkurang kan... nak shopping bagai... emm takde mood lah kalau poket agak2 bleh cukup2 nafas jer...hehehehe...pasahal... kuat kan iman jer dok tgk...banyak tergantung sign "SALE" kat sana sini..hehehe
selain tuh jugak... actually kitorang dok tunggu ayuthesun(ayuthesun dot blogspot dot com) ngan dila (daela81 dot blogspot dot com) .. yang jugak berkativiti disitu...hehehe... tuh lah jugak yang beriya aku kene dtg MV tau... tak suka tau..hehheheeh

bila ayu ngan dial dah sampai... tak kuasa lah aku nak terus dok melanguk kat situ kan... hehehehe... so kitorang beralih arah ke baskin robbins nih... aku di beri peluang memilih perisa eskrim... emm seb baik korang sumer suka kan.... tahnks ayu for the ice cream.... :D
hah itu lah 4 orang yang aku temui kat MV petang tuh.... dah kol 8 lebih gak baru kitorang gerak..tuh pun sebab msing2 ada agenda masing2 yang belum selesai...
thanks guys... for that saturday... :D





Comments

attyfir said…
sonok dpt lepak2 ngn kawn2..bila kita nak lepak sid..banje eskerem.
adenium said…
atty's - bleh kakty..bleh... biler nya free...?? free buzz jer erk..hehehe
RaYzeef said…
wow sodap makan tu..tapau sket..huhu
Liza said…
BR...mmg best!
assalamualaikum kak sid.

nnt kita calling2 ye.
hari tu nak bg gift tak sempat.
insya Allah ada ruang dan waktu kita jumpa ye.
Amiha Ayu said…
sid!!!
adenium said…
rayzeef - apa tapau2 nih bro... jom gi makan sana..hahahah

liza - hehehe... memang.. tapi tak sesuai untuk orang cam kita... :P

*ayu the sun* - yeeee... lalalalala .. :P

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan