.... selamat berhujung minggu...lagiii

selamat berhujung minggu korang... apa aktiviti korang ujung minggu nih erk... emm aku .. macam biasa jer... takde yang best.... cuma esok lusa jer... ada beberapa perancangan untuk tidak berada di opis..heheheh....

kalau tak pun... ujung minggu cenggini lah aku dok ambik peluang update blog bagai.... weekdays... nan ado maso.... cuma kengkadang tambah sket2 jer mana yang patut....

atau pun kalau ada peluang ..tido lah kan.. wahhh citer pasal tido ujung minggu nih... meh nak citer kesah last week..ada kawan buat makan2 kat umah dia.. so aku pun.. pepagi.. balik lah KD... sbb nak g umah dia kan... motip pagi.. sebab nak kuar kan car.. ada kenduri kawin kat kawasan umah adik aku.. kang takleh kuarkan car plak.....

sampai KD tuh.. dok lepak2 rehat2 jap... buat air neslo ... tunggu sejuk sket baru nak minum... tup tup... korang tau... aku tertido.. sampai kol 4 lebih... huhhhh..heaven nya korang... hahahaha... bangun2 tuh sure lah lapar giler kan... takkan nak g umah kawan aku tuh dah... malu lah kan.. hahaha... terus masak meggi.... hehehe... minum ngan air neslo pagi tadik tuh... hahaha,... seb baik tido tak lasak.. kalau tak... tumpah gak air tuh kot..hahaha... gilerrr keji kan...

kalau tak pun ujung minggu cenggini... aku berkebun.... errr... farm town lah... kat FB tuh... heheheh... atau layan anak buah kesayangan ...si haziq lah....

belum tiba lagik ujung minggu untuk aku mencarik keperluan harian... ( wahhhh.. ayat baik untuk shopping kan...) hahahaha....

emmmm... selain tuh... merehat2 kan diri jer lah kannn.... selamat ujung minggu.... :D


Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan