suatu petang (hingga ke malam) di KLCC

wahhhh... petang2 hari bekerja kat KLCC.... bukan senang nih.... memang jarang lah... hehehe... jarang sgt2... tapi dah KONON nya ada kerja lah sgt saturday... siap awal2 lagik aku bgtau... aku tak free hari sabtu kan...so... terjadiklah perjumpaan di hari bukan sabtu....



dah tuh... gi tgk street dance... wahhhh... memang sesuai lah cerita nih.... dengan keadaan semasa yang tension bagai nih... tgk citer yang tak yah pikir apa2.... hahahah.... jalan citer pun... memang dah bleh agak.. dan agakkan itu tidak meleset... tgk jer dorang dance...wooo... terhibur... terhibur....



memula... semua lah ahli jemaah GBM dah bersetuju... nak jumpa kat KLCC... kecuali DILA lah...orang baru kawin kan... ye lah kan... kita mampu merandang..hanya tuhan menentukan... uhhh tetiba lak... ye lah... tetiba... AYU THE SUN terpaksa ke site... ada machine rosak kot... hahhhh...kang takde paper plak esoknya tuh kang kalau tk settle kan....


akhirnya... ini lah yang sampai ke KLCC petang tuh... hehehe.... KAK RED... takper.. memang dah tanah jajahan nya kat sini.... ROSE... dok sepelaung je ngan opis aku... tapi aku waktu kuor keje aku lebih awal dari dia... si YANOK lah.. paling jauh... dari melaka ok... sampai jugak... hahaha... dah lah nak balik semula... gigihkannnnn..heheheh


selesai tgk wayang... kitorang berduyun2 lah ke APARTMENT... nak dinner... hehehe... naper apartment aku pun tatau kesah sejarahnya... mau taknya... layan jemaah sesekala jer...dek kebizian... tau2 keluar word apartment.. aku on jer... hehehehe....


owhhh... nak celebrate besday KAK RED lah jugak nya... dah nak masuk bulan lain... tak jumpa2 lagik.. ahahahah... kannnn...


tak pernah lagik aku makan kat sini.... first time nak try....

the drinks... untuk 4 of us......

baked fish KAK RED,... memang pilihan tepat....

fish n chips aku nih...so-so sahaja... bleh lah kenyangkan sbb portion besar....

YANOK dengan terung bakar berkeju ..kalau ko bahasa melayu nya...biasa jer...nampak macam mavelesss hehehe

pakar dedaun dan rumput nih memang ROSE... hehehehehetak rasa...so tatau.. tapi rose tak kata sedap pun...hehehe

dessert ini... menghampakan lah... aku bleh stop... biasa aku lah tukang perabis mende2 sumr nih....

hahhhh kata nak celebrate besday KAK RED kan... owhhh dapat hadiahhhh... hehehhehe


so... next agenda... kat mana... :P




Comments

attyfir said…
tgk food yg sid order..tu cam besh je..
adenium said…
atty's - tak sedap kakty... so-so jer... sedap lagik yang SR..hehehe
Lyn Yusoff said…
ya Allah lapar dibuatnyer..
*gulp*
adenium said…
lyn yusoff - hehehe.. takper lyn... nnt bulan puasa... kita stop...heheheh
Liza said…
ada satu food kat apartment yg liza suka order, tak ingat nama ker pulak
adenium said…
liza - hah tuh la... tak pernah pergi..main order jer.. hehehe..

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan