lagu : Berganti Hati - Anggun

lagu anggun... aku memang suka lah dengar suara dia.... memang best kan....
walaupun bukan peminat tegar dia lah kan... ntah... aku suka suara dia... hehehe... nak kene carik CD dia lah nampaknya nih... tunggu lah kot da kunjungan ke negara dia.. negara asal lah.. bukan negara dia dok skang... hehehe... kat sana kan murah cd.. hehehe

lirik lagu nih pun layan gak.... so... lagik lah aku layan kan.... hahaha....
so layan jer lah kan...hehehe








Satu persatu telah kuhapus
Cerita lalu di antara engkau dan aku
Dua hati ini pernah percaya
Seribu mimpi tanpa ragu tanpa curiga

Reff:
Ku tak ingin lagi
Menunggu, menanti
Harapan tuk hidupkan cinta yang telah mati
Ku tak ingin coba
Hanya tuk kecewa (Ku telah kecewa)
Lelah ku bersenyum lelah ku bersandiwara
Aku ingin pergi
Dan berganti hati

Satu persatu telah kuhapus
Nada dan lagu yang dulu kucipta untukmu
Rasa yang dulu pernah ada
Kini berdebu terbelenggu dusta dan noda

Back to Reff:

Kini ku sadari diri ini
Ingin berganti hati
Cinta yang tlah pergi
Harus berganti hati

Harus ku ganti hatiku kini
Ini harus ku ganti
Tak perlu ini lagi harus berganti…





Comments

atty's said…
memang besh ar lagu nie sid.
adenium said…
atty's - kan kakty... :D

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan