cerita itu ini

hmmm... selamat pagi semua... macam biasalah... aku update sket2 apa aku buat... sepanjang minggu... tapi takde apa2 aktiviti pun... sebb kesihatan yang agak kurang memuaskan minggu lepas... kejap ok... kejap tak ok...
oligo... hahaha... sedap nih... kalau buat... pastuh simpan lam peti ais... pastuh minum... emmm... mungkin ayu the sun ada cerita lebih menarik untuk oligo ..hehehe... that 2 packets... plus... pinky-mickey-mouse bag tuh... RM20... thanks ayu the sun... :D

ada peraduan high 5 lah... jom masuk... jom masuk... mana tau dapat ipad... tapi jenuh lah aku nak makan roti... muntah roti lah plak lepas nih... ahahahaha...

bukan kat alam maya jer ada lamai baiduri... kat alam nyata pun ada... shimah... tak berminat ker.... dah siapkan no tepon skali tuh... hahahahaha

cubaan snap gambar that cute baby boy... cute sungguh... tapi bibik dia asyik pandang2 aku jer..masa aku nak curik2 snap tuh... dah lah aku ngah hazab kene attack ngan stomach cramp....sonih lah hasilnya.... :P

apa lah plak masalah nih... dah setting bebaik... tetap gak ada error... tak paham dah....takkan lin tepon lain setting ... ok lah klau lin setting... tapi info yang diperlukan tetap sama kan... hmmm so far.... berry laah yang tak pernah peningkan kapla aku....

klcc pada waktu malam.... wahhhh macam bukan org kl jer... macam bukan dok kl je... hahaha... dah lam tak ke klcc malam2... siang pun... kan aku kureng suka gi klcc... sbb hazab nak parking... hehehehe.. tapi sesekali gi ok gak kan....


itu jer... hehehe... kan dah kata... tak banyak aktiviti... tapi aktiviti makan banyakkkkkk :P



Comments

BaiDuRi said…
hahaha..i loiikee..jgn nanti line tipon tu jd jammed lak sbb kene serbu dgn peminat fanatik hakak..!!hmm..kene tuko nama blog la camni..Laman Len Seng ok tak??
adenium said…
baiduri - hmmm Len Seng ..??? hehehe

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan