huhhh...senang nyaaaa

korang ada masalah tak nak cuci (print ) gambar... bukan lah cuci sendirik.. maksud aku cuci kat kedai lah.... aku memang lah sungguh malas nak gi kedai gambar cuci gambar... naper ntah...siyes... berlambak gambar tak di cuci... tapi sebab ada orang intro kan ke http://eoe.com.my/ sekali cuba... terus jatuh chenta....



maunya tak jatuh chenta.... by lunch time satu hari isnin tuh... aku dok upload gambar ke site tuh... buat payment bagai.... so.. aku expect ..dalam masa seminggu sampai lah kan... sekali korang.... rabu tghari... dah ada atas meja aku....
adoii lah...sungguh cepat dan mudah.....so kalau korang jenis malas nak gi kdai gambar semua tuh... try jer.... senang tauuu

Comments

sato17 said…
pergh... bijak tol..tak ramai lagik org wat biz online cuci gambar neh..huhuh... saya sukaaaa k.sida.. :D
adenium said…
sato17 - memang patut suka suzie... try lah..heheheh... pasti lebih suka...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam