letihhhh

tetiba dah isnin.... hmmm aku sedar pun... bukan tak sedar... tapi kan korang... last week sungguh lah bizi... dok bertapa depan pc nih jer.... apa tak nya... nak cover keje2 sbb lama cuti agaknya...

tak jugak... sebab ada mende yang kene nak selesai kan cepat.... cepat selesai... senang aku nak carik haluan kot...hahaha... tetiba kan... ahhh... takde apa lah....

tapi series... minggu lepas.... hadoiii... nak bergossip pun tak sempat lah... hahaha... dah ada plak kang yang kata aku gi keje bergossip plak...

emmm this week gonna be another same bizi week again... tapi dont wori.. ko rang datang je jengah sini... kalau bosan... ada jer bahan yang aku bebelkan... hehehe

owh ya... last week jugak adalah minggu aku berpuasa... 4 hari ko... isnin sampai khamis... hek eleh... orang puasa sebulan bulan rejab.,.. lps tuh syaaban... follow by ramadhan pun tak heboh....

emmm... ok lah.... selamat berminggu baru... :D

Comments

kakcikseroja said…
Salam..

hari ni masih berpuasa ke? :)
atty's said…
salam sid..sid ganti pose ke..?
adenium said…
kakcikseroja - heheh ... sekerat ari jer kakcik.. :P

atty's - kakty... ganti nya dah lama abis... nih sunat... hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan