reunion GBM...LAGI... yeeehaaaa

huhhh... tetiba lah plak kan... tajuk.. reunion... macam lama sgt tak jumpa... arituh dah ada tajuk cenggini gak kan...hmm apa ada kesah... tajuk apa pun kan... walaupun dah seminggu berlalu... majlis reunion nih... tak eksah lah kan... dah memang selalu pun aku buat entri cara cenggitu... lagik2 kalau AUTO PUBLISH (stress kan sket kat auto-publish tuh..untuk orang2 tertentu... )

anak sapaaaaa lah tuh.... owh... sessi kenduri nih.. kat VA.... kata nak buat kenduri kan... takkan nak buat kat QB....
sut short lah.... tetiba tunjuk plastik harrods tuh kan... walaupun ramai yang dah tau pun citer nih... sebb ramai dah GBM yang dah kuor citer nih... aku jer terhegeh2 kan... tapi biar lah... blog aku.. kene gak ada entry kan...
berlagak lah plak... plastik harrods pun nak tunjuk... owh... mesti lah kan... sedangkan harrods kat klcc pun aku tak penah masuk... tetiba dapat yang dari LONDON... tunjuk jer lah kan... tunjuk bukan bererti menunjuk-nunjuk... jauh sekali membawa maksud yang sama dengan berlagak... hahahah...
potong lagik cerita... jom tunjuk isi dalam... (walaupun korang dah tau...) ... lagik lah aku nak tunjuk kan... LC kannnn... long champ... (long chomp...cenggitu kan orang peghancis sebut... betulkan kalau aku silap...:P) ... 'hek eleh...LC pun nak tunjuk...aku macam2 lagik ada..' ehh ehh ehh... ada nada jeles disitu... ko ada macam2... aku hadooo nih jer... cukup lah... kannnn
kata orang ... 'orang berbudi kita berbahasa... orang memberi kita merasa' ... hahaha... tetiba tau.. keluar... tapi kan... kalau orng tak berbudi... bukan bererti nak kene buat tak reti bahasa... no..no..no... TAPI... kalau orang tak kacau kita... lagiklah kita tak payah nak kacau dia kan... kalau kacau jugak.. DENGKI namanya...
hishhh apa -apa ntah aku membebel... ...cut lagikkk.... THANKS KAK RED.... dah jom tgk gambar the GBM... (hmmm gang blog menunjukkkkk muahahhaha...) ... takyah lah tengok LC kitorang tuh.... kalau teka gambar tersembunyik kan... korang carik lah... beg yang lain dari yang lain..... heheheh....tuhhhh yang hitam tuhhhh
lawa kan... yang merah menyala kat bawah nih... kan... owh... itu P.... aku kirim kat KAK RED... hahahaha... ye lah sgt kan... tidaksssss.... tapi mungkin menunggu menjadi pre-loved items kot..hahhah... tettttttttttt...
aku nih.... apa yang kawan2 aku bagik.. aku tunjuk tau.... cuba belek telek entri lama2.... memang pun kan... hehehe... ok ....itu jer... sekian.... :D


Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam