hari purple...selamat pengantin baru...

ini adalah citer minggu2 lepas.... tak kesah lah... letak jugak... kasitau korang citer.... kebetulan... dua kenduri purple.... gambar adalah tidak ada dalam koleksi...hehehehe....

ini adalah kenduri kawin dila-GBM .... memula plan nak jumpa around kol satu... sbb sanding kol dua... tapi aku tak bleh nak komit lah.... kang terlambat ..kang terawal... sbb banyak hal lah jugak hari tuh.... tapi... hmmm memang dah nak jumpa ngan adik badik GBM... MAK MERAH tuh... so... memang jumpa lah jugak..... masa sampai... kol rose... dia tgh makan.... aku sampai sama2 plak ngan kak red.... baru nak mula makan... kak liza n famili pun sampai.... dah nak balik... jumpa ngan lyn yusoff ,.... tapi aku kene lah gerak cepat.... ada kenduri lain lagik...

ayu the sun ...adalah tidak dapat datang.. asebab ada hal emergency.... yanok pulak... admitted kat spital melaka nun....

SELAMAT PENGANTIN BARU DILA dan AMY

dari sunway.... bergegas lah plak ke.. cheras... dekat2 umah kak red jer nih... tapi sbb aku buta sket jalan2 kat cheras nih.... gagahkan jugak tau camner nak gi QB... tetttt... hehehehe....
nih gi kenduri ex opismate adik aku..... owhhh...purple jugaks...... SELAMAT PENGANTIN BARU AZLIMI... dan pasangan...

Comments

kakcikseroja said…
Ramai yang suka tema ungu sekarang.. nampak 'cool' pulak. :)
atty's said…
kty pun tk dpt pegi dila nya kenduri ..
adenium said…
kakcikseroja - saya suka ungu gelap... hehehe

atty's - tgk blog kakty ke melaka ...

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam