jom makan-makan : teluk ketapang

selamat pagiiiiii.... hahhahahaha.... makanan lagik ye korang.... hahahah... kan aku dah cakap... aktiviti sepanjang minggu lepas adalah bertema kan makan..... walaupun dah banyak kali aku citer pasal sea food yang di celop tepung nih.... tapi aku tetap gak nak citer.... saja lah nak suh korang tertarik untuk datang ke negeri terengganu... heheheh
walaupun dah ntah banyak mana kali aku gi makan kat telok ketapang nih..... nih jer lah satu kedai yang aku singgah... tak pernh try yang lain.... kenapa ??? ntah... aku pun tatau... alah... apa kesah... janji aku makan jer kan....
teluk ketapang nih katner...??? owhh... belakang lapangan terbang tuh jer... so.. aktiviti nih jugak.. adalah sebelum aku check in... nak balik KL gak ... heheheh... flight kol 4 lebey... sempat dtg makan sini dulu... dia bukak kol 2.15-7.30 malam... hah.. sempat lah kan... heheheheh... dah kenyang baru beriya gi check in....


ikan pari ... best jugak...senang nak makan... takde tulang... :P
ketam... seploh hengget sekor nih... uishhh mahal nya...?? errr mahal ke... aku yang tak suka ketam kata mahal... my sister yang suka sgt2 ketam cakap... murah jer.... ntah....
ikan kembong ngan kopok lekor.....
cucur bawang.... mihun pun ada gak lah.. kang ada yang tak reti nak makan ikan sesajer kan...
ini adalah spesis 'paul' .... aku memang suka sgt.... harituh dah buat kat umah... kat sini makan lagik.....
thanks to my sister and mya BIL... len kali... i nak dtg makan jer sini... ambik flight petang... balik kl balik flight malam pun ok kan...


Comments

Kakcik Seroja said…
kepok leko tu kenapa tak celup tepung gak? :)
Ayu Zuraida said…
ketam tu bagi i dh murah klu rm10..xtau la pndapat org cmne..aritu nsb baik kene check in, klu x..mau smpai kedai tutup duk menjamu aneka celup tepung kat situ..okey lenkali amik flight lewat skit..baru la tenang nk menikmati mknan..
Liza said…
sid....you make me hungry!!!
Lyn Yusoff said…
terliurrrrrrr!!
ahaksssss :)
adenium said…
kakcikseroja - errr... kat kemaman ada kot yang celop tepong... tapi macma tak best jer plak.. hehehe

ayu zuraida - hmmm... memang tak makan lah i kalau besar tuh 10 hengget

Liza - burppp alhamdulillah... seb baik bukan make u angry kak liza... hehehe

lyn yusoff - apa lagik lyn... jommmm...

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan