jom baca buku... hehehe

aku skang...dok pupuk ..didik.. semangat membaca.. aku kan malas membaca buku... seb baik blog tuh aku jelajah jugak..hahahah

buku nih macam menarik jugak... by the time aku buat entri nih... aku yet to finish lah kan... tapi.. apa yang aku bleh share... aku rasa best baca buku nih.... ye lah being me... aku nih agak banyak ilmu agama yang perlu dipelajari... tak yah cakap yang besar2 nuh.. tenatng kehidupan seharian pun...

so...sebb tuh lah aku rasa.. buku nih bagus tau... bleh jadik panduan dalam hidup kita seharian... ye lah... dari kelahiran dampai lah bab kematian... kalau dulu... masa kecik2 ..ada gi kelas fardhu ain kat kampung... ada yang tak kita amalkan... dah lupa lah... bila baca balik buku nih.... owhh .. baru teringat...

tapi buku nih.. hanya lah panduan... yang ringkas... dapat info disini... sama2 lah kita brguru pula kalau nak tahu lebih lanjut kan... dan sebb itu jugak aku rasa buku nih best... sbb takde lah dok cerita panjang meleret... bagik yang basic... nak tau lebih lanjut... buat rujukan lagik.. gi belajar lagik...

dah aku nih... nak gi majlis ilmu skang nih... jarang sesangat... hehehe... tuh yang kalau ada panduan begini... sket sebanyak.. membantu kan... :D

Comments

attyfir said…
macam besj je buku nie..
sato17 said…
k.sida,

mcm sama lak pemikiran kita.. saya mmg tengah baca 1 buku tadi n bercita2 nak listkan buku apa dah abes baca dlm blog..huhuhu... tp blog jarang hapdet..ekekek..

buku tu mmg best..asben ada..
adenium said…
atty's - ok lah kakty untuk rujukan ringkas....

sato17 - hahaha.. tuh lah..cepat gi hapdet... hehehe...
seronok baca kan buku nih...

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan