minggu yang penuh dengan makannnnnnn

hallluuuu... hai korang..... saja aku malas nak buat entry semalam... no.. the entri start today... hehehe... hek eleh..kan bleh set bebila kita nak... hmmm apa apa lah.... bukan apa.... minggu aku last week... adalah penuh dengan makanan.... huhhhh... sungguh lah penuh dengan makanan ye...
kesian perut nih... tak sempat nak rehat.... asyik melantak sesajer....

mau kasik gambar ke... hahaha... okeh...okeh... aku kasik gambar makanan jer lah minggu nih erk.... hehehehe.... mau ka.....?????

owh...setelah perut aku berhempas pulas bekerja menghadamkan makanan... so... minggu nih... aku bercadang untuk bagik peluang perut rehat sket lah... puasa lah beb... puasaaaaa..... cehhh...cadang nak puaasa isnin sampai khamis... hmmm berjaya kah.... berjaya kot...hehehhehe....

ok lah... gi buat keje... kita sambung di lain masa.... :P

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan