cerita sepasang baju kurung..

hmmm tetiba jer nak citer kesah baju aku nih.. macam ada sentimental value jer... macam ada org tertentu jer yang bagik... hmmmm takde lah.... memang takde pun.... tapi kalau korang nak tau... baju nih... dah lebih sepuluh thn... aku beli dan tempah,... masa tuh kalau tak th 2009... maka ianya...adalah thn 2008... hahhhh...dah lama kan....

tapi masih aku simpan sampai skang.... masih elok... dan masih muat ye...hahahah.... baju nih dry cleaning.... aku pun tatau.... naper aku beli baju nih... hahahah... dan simpan sampai skang..... tapi warna nya... memang terselah... menyerlah lah. kan..hahahah

nih... baju termahal aku pada masa tuh lah .... RM250 ..ye lah... baru mula kerja... tapi mungkin tak mahal lah bgik korang kan... masa student...mana ada beli baju mahal...??? kan... masa tuh... aku stay with my aunty... so my aunty pun... kalau ada org jual baju... tunjuk kat aku... hish.. dia tatau anak buah nya nih.. PANTANG....tapi siyes... terpandang jer... warna oren terah benderang tuh... terus aku sambar.... baju dry cleaning pertama gak nih... hahaha

skang tak kuasa lah den nak beli yang dry cleaning... hmmm walaupun ada jugak membelinya sebenarnya.... dah aku nih... nampak yang berkenan jer.. beli... walaupun.. cakap taknak yang dry cleaning...hahaha...

tuh ejr nak citer pun..hahahah...owh ya sila abaikan... seluar yang tergantung kat tepi baju tuh... actually baju tuh... elok jer... dok dlm plastik... dahhhh... lps dobi kan... nak hambik gambar... sangkut jer sebelah jeans yang ebrgantungan...hahahahah


Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan