sabtu dah

hallu.... anybody home..??? ada orang online ke sabtu nih... adoii... dok lah layan bat auto publish... ghupanya... ada yang silap date... patut lah.. aku dok refresh blog sendiri semalam... takde apa yang kuor... hahahaha... silap date ghupanya.... nasib lah ko kan.... hahahaha...

aku dok layan citer ILUSI kat tv3 tuh online... aku takde lah nak follow citer 2 nih... hishhh kang tak jadik kerje plak... tetiba... bila dok tertengok yang masa dia kat hospital tuh... yang pasal... dia ada ESP tuh... wahhhh terus minat.,... aku rasa..this is a gud start kot nak get to know bout ESP deeper... ada dua tiga episod nampak nya... dok banyak cerita pasal tuh... tapi tatau lah... memang akan seterusnya berkisar kesah ESP atau tak.... owh ya...ESP tuh... extrasensory perception... atau dengan kata lain... sixth sense lah... later later lah yang aku citer banyak2 mende nih... nih pun baru nak paham...

apa aktiviti korang minggu nih... aku takde paper lah kot... makan tido jer lah... dok umah sengsorang layan internet gitu jer lah... hmmm kalau tau... aku gi service kereta bagai minggu nih kan... tuh lah... kalau kita jer beriya buat plan itu ini... tapi orang peduli pun tak... tuh yang kita initiate... kalau nak tunggu orang initiate atau put me in the list.... memang takde lah... dah terpaksa adjust balik schedule minggu depan... sbb tak bleh nak laksana plan minggu nih... so nih apa nih... fail to plan ke... plan to fail...???

ok lah... malas nak ngarut panjang2... selamat berhujung minggu.... selamat berehat... dan bermalas malasan....

Comments

Kakcik Seroja said…
Salam Sid..

selamat bermalas2an.. :)
Liza said…
liza ada di rumah sedang melayan blog while hearing org tgh karaoke kat neighbour's daughter's wedding ceremony!
adenium said…
kakcik - yeah... jom bermalas malasan....:D

liza - heheheh... dah bca entri kak lia pasal tuh... :D

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan