express update

hallooo... arituh... berabuk sket kan bila masuk sini... heheh... berabuk konon... padahal... dah bersawang gak tuh.... saja jer tuh.... jom lah layan express update aku...
ketam masak lemak... BIL yang masak... aku kurang lah ketam ketam nih... so... cuma rasa jugak sket..... dah itu jer lauk for the day...heheheh
haziq yang seronok... dapay cycle... ke taman permainan... biasa main kat area2 umah jer kan... dah nak kene beli basikal besar sket dah nih.... kengkadnag... tgk dia main basikal kawan dia... macam dah pandai naik yang 2 tayar... tapi tak berani lah nak cabut dulu yang nih...
ketam lagik.... BIL jugak yang masak kiranya nih... ala2 hokaido... untuk orang yang mengidam... hmm ketam lagik....
sesi mari-tengok-bola-berjemaah ... nih kat RASTA TTDI... masa brazil vz holland tuh... maaf takde liputan selanjutnya..tettt... tapi best tgk kat sini... big crown dengan supporter masing2... tapi takde lah fanatik yang melampau... i like... walaupun sapa ke final... nak tgk kat sini jer lah... lebih2 lagik.. kalau GERMANY ke final kannnnn
banana fritters with mapple syrup... kalau kot omputeh... kalau kot bahasa ibunda... goreng pisang sira gula... best jugak... sbb walaupun di sira gula... tapi tak de lah manis melampau aku terlemau kan... rm5,... kat RASTA jugak...
sesi tempah baju raya... ada lagik ke tailor yang terima tempahan... sumer dah tutup kan... tapi biasalah... aku nya tailor... masih terima yang aku dan adik beradik aku... regular customer kan... dah aku setakat nih... memang sini jer hantar baju.... sungguh puas hati aku.. so... takde lah nak carik tailor lain...
sessi buat laksa penang lagik... jugak untuk orang mengidam... dulu dah buat entri mari memasaka pun... kannn....
banyak nya kinder joy... buntang mata haziq tgk nih... sampai tak cukup tangan nak ambik nih... owh... satu jer ye jiq.... mau taknya... harituh abah dia dah beli banyak... ken main girang hatinya... dan terbeliak mata...tgk abah bawak balik banyak kinder joy... dua mende yang dia suka sgt koll abah untuk mengirim... kinder joy dan sate... hishhh...
owhh ini sahaja.... sekian.. terima kasih... saya yang menurut perintah...mayangkelapa


Comments

Kakcik Seroja said…
Aduh.. kurus puasaku kerana terliur tengok ketam masaqk lomak tu :)
adenium said…
kakcikseroja - hehehe...apa lagik kakcik... resepi untuk berbuka nanti... :D
Lyn Yusoff said…
sedapnyer..
lapar plak tgk makanan2 tuh...hehehhee
Liza said…
ketam!!! best!!!!
Unknown said…
wanie pun br jer lps masakkan ketam masak lemak cili padi,
abis licin....
(tapi wanie x mkn pun sbb x bole mkn)
hihihi:)
adenium said…
lyn yusoff - hehehe... makanan dan sid.. memang takbleh lepas...

liza - tapi sid kureng sket ngan ketam nih...hehehe

cik wanie - tak bleh makan ketam..?? ada pantang ye...?

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan