makan....lagi dan lagik....

yuhuuuuu...macam biasa... kalau takde entri makan tak sah... alah... nak dekat nak puasa kn... kita makan siang dulu puas2..hehehe... macam lh klu bulan puasa...sebulan tuh langsung tak bleh makan jer kan... hehehhe

acara makan durian dibawah jembatan.com .... bila tiba musim durian... selalu jer buat aktiviti nih.... dah lah abis keje lambat... kengkawan ajak makan durian... memula dah takde mood... tapi... durian punya pasal.... terus gak join dorang.... hehehe

neslo air yang sedap... huhhh... kat doli ttdi... best nya ... tgh2 panas minum ais... owh... patut lah... aku kene stomach cramp terlampau bulan nih... sebab cuaca yang terlmpau panas... i opt for cold drink... sesungguh....

mi kari yang nampak menarik... jugak dari doli ttdi... kawan aku kata best.... aku bukan penggemar mi kari yang tegar... owhhhh ada gak mende yang aku tak suka erk.... heheheh

dari doli ttdi jugak... kue tiaw goreng...tidak menghampakan.... len kali terai yang besar atau special pulak.... hehehehehehe

nasi ayam dai doli ttdi jugak... errr... air dua maknan banyk... ada orfang bawak bekal mineral water sendirik... komen yng makan kata...nasi ayam nih sedap... aku makan ayam pun kata sedap..hahahaha.... banyak lagik jual kat sini.... sup ayam... mihun sup... dan mcam2 lah....mewahnya makannnnnn

fish n chips dari secret recipe... makanan yang dikongsi berdua.. episod makan berjimat pulak kali nih... setelah bermewah mewahan kat doli.... mmmm ... hanya yang memakan nih jer yang tau lah... hehehehe

chocolate indulgance dr SR jugak.. episod jaga diet... so... berkongsi lagikkkk hhahh... ye lah sangat....

nasi beriani ISMAIL TTDI.... owh... episod makan seminggu di ttdi kali nih... hahahahah.... dah lama tak makan nasi beriani kat sini.... actually lepas sesi nasi beriani nih... ada sesi dessert plak... tapi.. dah sengkak... mlas nak snap pix... hahahahah

nasi lemak.... ini home made... ayu the sun... nih lah nasi lemak itu....


tu jer lah... hehehe... yang diambil gambar lah... yang tak ambik... tak lah tunjuk kannnnnn..heheheh



Comments

Liza said…
slalu dah dgr pasal doli nie, famous kan, bila lah dapat pegi
adenium said…
liz - for me.. not bad... should try .. :)

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam