tak abis2 makan....

korang... minggu nih... aku nak melekatkan gambar2 makanan... banyak2 kat blog aku ye..... dah nak puasa tak lama lagi kan..so... bulan puasa.... aku kurang kan letak gambar makanan nih...hehehehe
nih sumer adegan kat ikea.... asalnya...nak g belikan member aku bulb... hah ko... terus aku mendebab kan diri yang dah semamang nya debab...
ini adalah salmon aku.... huh... aku kalau ada salmon... memang kalau bleh tamau lepaskan peluang....


aku g ngan rose... so.. nih rose punya meatball...aku pun hambik tau yang 5 bijik tuh.....hahaha...sungguh tamak kannnn.....
dah tuh...daim pun tak lepas.... yannnn... sila jeles.... hehehehe.... hajat dihati nak beli gak karipap... tapi sebab dah kenyang sgt... adalah tidak jadik membelinya...hehehehe
cappucino... ngan rose nya cheese cake....
alhamdulillah..... kenyang... hehehehe










Comments

*ayu* said…
yan!!!! jom kita g dua org lak yan.. x leh jadi derang berdua nih tau!!!!!!!
:P
adenium said…
*ayu* - hahaha... kita pun bleh ikut kan rose..heheheh :P
♥Syamelia♥ said…
sedapppnya makanan ikea itew...
i pun suka meatball n salmon...
yummy2...
cik syahira said…
assalamualaikum.

wawawaaa.. sedapnya.
makan puas2 ye.
kang masuk ramadhan moh diet beramai2.
adenium said…
syamelia - wooo best kannn ..hehhe.. jommm gi layannn

cik syahira - ye betulll nanti kita mula berdiet ye..hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan