layan tag dihujung minggu....

tag lagi ye.... dari lamanbaiduri.blogspot.com ...heheheh.. thanks...


1) copy award untuk diletakkan di blog anda


2) nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini


1. mudah senyum... n gelak....
2. ada gadget baru..heheeh..aku pun blom tgk lagik....
3. sangat responsible pada late parents dia dulu.... salute sangat....
4. ada 3 orang anak... akmal.. mimi dan jihah....
5. baru tukar kereta.... kira baru lah tuh kan...hehehehe
6. baru jadik boss


3) setiap blogger mesti menyatakan 9 fakta/hobi diri sendiri (..fakta je la kot..sbb hobi mmg takde..)


1. suka makan
2. suka memandu long dintance
3. ignorance
4. suka shopping
5. suka duit banyak
6. suka travel
7. tak suka kalau orang yang suka kacau hidup aku..
8. tak suka kacau hidup orang
9. suka dok lepak bermalas malasan di hari cuti....
10. dan lain lain...


4) anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka; aku ada lebih dari sepuluh yang aku nak bagi.. so sesapa yang free buat lah... sebab aku tau skang korang sumer damn bizi...


Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London