masuk blog

korang gambar nih haziq yang snap....tetiba jer tanya aku
haziq : mamalong... nih macamana nak ambik gambar (padahal dia dah snap.. cuma ntah haper dia tekan... dia ter on can video)...
aku : tekan jer lah
haziq : tak boleh lah
abah : apa haziq main phone mamalong tuh..
haziq : haziq nak ambik gambar abah lah... cepat lah bah...
abah buat tatau jer...
haziq : abah..cepat lah.. haziq nak ambik gambar nih,.. nak masuk blog nih...
aku :haziq nak masuk blog...?
haziq : haziq nak ambik gambar abah ..nak masuk blog....

so beriya lah haziq snap gambar abah dia... nak masuk blog... so.. aku masukkan jugak lah...
kalau dulu sebut bolog... skang dah pandai sebut blog... sket lagik.. ada blog sendiri lah kot tuh kan..heheheh




Comments

Harry said…
haziq ada blog...kalah mamalong dia...bravo haziq
Liza said…
bebudak zaman skrg, mmg advance sungguh
adenium said…
harry - sket masa lagik lah tuh ko harry..heheh

liza - apa taknya kak liza... hari2 dok dengar word blog..hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam