tag jugak...

tag nih dari mareld (itangmanih.blogspot.com)

1. Sila ambil gambar beg yang anda bawa ke kerja
- nih lah yang selalu aku bawak.. jrang sgt aku bawak yang lain...)

2. Kemudian, sila ceritakan sedikit ape yang terkandung dalam beg kerja anda itu. sila sertakan gambar sekali..(tak payah la kemas beg tuh semata- mata nak go public...:D) kemudian terangkan secara detail isi bag anda.

- ada wallet dalam wallet ada segala mak nenek..duit..kad... resit lah...
-ada barang makeup (untuk travel tuh lah..) .. ada lipstick..mascara.. eye liner... blusher... etc lah kan...
-kekunci... ntah segala mak nenek kuci ada...
- tuh jer kot... yang lain tuh... ada lah sampah sarap kot...

3. Nyatakan sebab- sebab anda suka bag kerja anda itu.
- biasanya..aku beli beg yang aku suka jer.. yang aku suka ye... bukan yang korang suka... so sbb tuh lah aku suka beg keje aku..kan..hehehe

4. Sila nyatakan kenangan manis atau apa yang istimewanya pada beg itu pada anda.
- langsung takde....

kengkadang ada gak orang rasa... amcam best jer buat tag nih... so anda dipersilakan..hehehehe...




Comments

Unknown said…
lawa ar beg akak..macam2 adoooo
adenium said…
jivebumz - errr..statement nih ..ikhlas ke tidak nih...hahahaha

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan