make over @ STAGE

korang... ingat tak arituh aku gi beli barang2 kat STAGE kan... dah tuh.. dapat lah makeover free... bleh guna dlm masa sebulan jer... emm kalau dah dapat... tak guna... rugi jugak kan.... so.. meh sini nak citer dlm nak make over bagai nih... aku cakap... mcam nak nampak natural jer.... ye lah..nak namoak macam takde lah make up.. tapi nampk muka aku lain... hah camno tuh....
so kaler 2 yang digunakan adalah sungguh natural ye.... kaler2 yang ala2 nampak tak nampak... i like... i like.....
suka sungguh aku nengok bulu maat sendiri... cenggitu cenggitu jer... buat... huh.. jadik nampak panjang bulu mata ku.. kalau ku buat sendiri.. nampak kurang sket lah panjang dari tuh kan...hahahaha... taki nak gak kalah tuh.....
tgh nak make over nih lah... ada orang tepon lah.... nak hambik gambar lah... ada sms lah... time mata tak pejam... ok lah.. aku melayan... kalau tak.... berderingan jer lah ye ko tepon... kalau time aku rileks.. takde plak orang nak ngekol kan....
tada... nih lah mamat yang buat make over tuh... huishhh cekap dia nih... nama dia B... aku tgk tgk kat name tag dia kalau tak silap 'ameer' ..errr betul ke B... suka dia nih make up....
kalau korang g STAGE MV... korang jumpa lah mamat nih.....
kalaubebila korang ada dinner ke.. haper ke... bleh lah datang STAGE nih... buat make over... RM80 ye...
eh.. apa ke hal aku tetiba g buat make over... takde keje lah kan kalau sesaja nak g dok umah atau g opis nak buat make over nih kan.... aku ada lah hal nya tuh kan....kannnnn...heheheheeh... gambar lepas makeover... later2 ye aku kuor kan....






Comments

Lyn Yusoff said…
hi sid..
menarik
leh try sesekali nak wat make over kt stage tuh..
tak lah mahal pun.. rm80 jer..
:)
attyfir said…
alor sid..tak sabau dah nie..nak nengok ..
assalamualaikum kak sid.

bestnya dapat make over free.
tahniah yer.
surprise nk tgk pic kak sid before n after.
eh sy ada nampak satu contest before n after make over.
lupa la jumpa kat mana.
ok la tu kak sid.
leh try.. he3x
UmiMia said…
cantik oooooooo sid.......tengoklah nanti
adenium said…
lyn yusoff - heheh..memang menarik lyn.. jgn tak cuba.. berbaloi...

atty's -heheheh.. takde lah vogue nya sgt kakty...hehehe

cik syahira - i malu u....

umi rose - muahahah.... ye lah tu kan rose...

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London