part time photographer

minggu nih another bizi week lah jugak.... tak sempat nak citer apa dlm blog kan... jom layan si part time photographer nih.... nih masa g opening akademi baru REDGLOW arituh la.... dah sirman takde.... so si yan lah dok cover.......so... memanggil2 lah mak hangkatnya nak suh ambik gambar.....



hah korang... apa taknya... purse sendirik diambiknya jugak.... orang suh hambik gambar lain... lain yang dihambik..... seb baik mahal kan yan..hahahaha
pehal plak..??? tak puas hati jer nampak.... hah tuh la... len kali.. jadik lah photog yang berhemah... bukan ambik gambar sambil gossip..hehehehe... tapi maafkan lah dia... dah duduk ujung dunia nun... sesekali jumpa mesti lah nak catching up ngan hadik beradik dan mak hangkat jugak kan....

hah kan dah kata.... kalau dah pompuan jadik photog.. sempat kannnnnnnn...hehehee


so untuk YAN.... baper lama sticky mode kat blog ko tuh...?? bayar mahal erk... entri nih blh jugak nak 'kopi-paste' kat blog ko..hahahahaha









Comments

Diana-k said…
jap aaa..nak copy paste...muahahaah
adenium said…
diana-k - heheheh.. dah ke....

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan