bedah rumah

'bedah rumah' kot... ada satu rancangan kat tvri..... alah... rancangan yang macam eric leong tuh lah.... tapi dia pilih umah yang 'teruk' lah......

aku ken main dah nak masuk rancangan yang eric buat tuh.... takde ke sesapa yang nak buat suprise kat aku erk... yang bleh ubah umah aku nih.....

nih gambar umah aku.. aku ambik dah lama dah... emm tapi takde lah banyk perubahan pun skang nih.....lebih kurang jer.....

terasa nak ubah umah nya deco... sana sini..... bagik cantik lawa kannnnnn..... nak buat sendirik... duit tidak mencukupi...... :-(


hahahha...ini dapur aku.... kenapa macam tak siap... err... actually memang aku yang cenggini.... motippp??? aku ada lah design sendiri yang aku nak buat... yang mana.... aku nak beli peralatan kat ikea tuh......


tapi tetap lah kosong...sebab aku tidak cukup duit... dah tuh...... terus sampai skang tak buat2 lagik....hahahahhah.....kesian kan kat aku........


huishhh memang dah lama giler aku hambik gambar nih.... fridge pun blom ada... padahal... fridge aku pun dah bertahun aku beli kan.... so.... memang aku nak sgt lah ubah deco umah aku nih.....err... dah macam ruangan meluah perasaan plak dah entri nih.....hehehehe


buruk kan... tetiba ada botol 3 kat situ...hahahah.... nak carik botol fave kat ikea tuh dah takde dah.... nak yang tuh jugak.... taknak yang lain... so pakai jer botol cenggitu.... hhehehe....









Comments

azimask said…
tanntekknyer umah... merah..
saya suka..
tp hubby tak suka..
bila la leh dpt dream house yg ala ala resort
Amiha Ayu said…
insyaAllah... one day kang complete la rumah impian u tu..
adenium said…
mimie azimask - memang kita suker kaler merah..kalau bleh nak merahkan semua..hehehe
takper.. nnt one day mesti dapat rumah idaman.. :-)

*ayu* - insya allah...hehehe
Ayu Zuraida said…
wah..clearnye rumah..ni tahun bila punye gambar?dapur pon kosong lagik..sekarang lalu pon dah berlaga tut..hehehe..
Liza said…
ok ape rumah mu sid...

anyway, always wonder camne nak masuk this kind of show, nak gak house make over yg tak payah bayo
MY HEART said…
Omak aiii.. merah menyalo dinding tuh.
adenium said…
ayu zuraida - buatkan lah suprise kat kakak u nih...

liza - 'yg tak payah bayo' tuh..yang penting...

my heart - i loikkeee merah..hehehe
Ayu Zuraida said…
deco eric tu nk rumah kat lembah kelang jerk..umah u kat lembah beruntung dia xlayan..form dia pon i dh amik..

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan