manjakan diri....

jom g manjakan diri jom.... bulan puasa nih... ok jugak kan... tak banyak aktiviti..... actually aku pun tatau bila nak pergi nih.... aku beli nih coupon nih dari sapa ntah.... rm29.90 ... so nanti aku akan dapat 3 package lah untuk dicuba.... ok lah kan... bleh try test service kat amante nih ok ke tidak....
tapi tuh lah... bila nya nak pergi.... hopefully bulan puasa nih bleh g ke...heheheh... harapnya bulan nih tak lah bizi sgt kan.....




hah nih lah 3 package tuh.... harus lah aku kene call cepat2 buat booking nih.... si kawan aku sorang nih plak..terhilangkan card nih... cepat carik... bleh kita g bulan puasa nih...hehehehe











Comments

Lyn Yusoff said…
hi sid...
best tu klu dpt spent time memanjakan diri..
lyn baru tingat voucher rm200 kt spa.. harus kena pgi nih..
hehehee
adenium said…
Lyn Yusoff - bila nak g tu Lyn..??? nak ikut..heeh
Lyn Yusoff said…
tu ler.. lyn tgh duk carik time nih..jom2!!!
Ayu Zuraida said…
rasa cm nk g jugak je..badan asyik letih je sepanjang kebizian ini..
adenium said…
Lyn Yusoff - tapi tuh la... full jer sampai raya nih...kan...hehe

ayu zuraida - gi lah survey2...

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan