salam pagi isnin

wahhh.... dah isnin... minggu kedua... bulan november nampaknya..... hmmm kejap jer..... kann... minggu lepas aku bizi sesangat... kat PICC... attend coference OSS.... hmmm overall ok lah... ok lah tauuuu... dr segi pengurusan majlis ... everything.... biasa2 ajer......
minggu nih plak... aku ada kelas.. owhh attending kelas.... bukan mengajar... certification again... n again.... hishh... dulu pernah ambik... CITM.... certified IT manager... yess am certified... but.... yet to be an IT manager kot... hehehe... nnt expired jer cert tuh... tak gak jadik IT manager kan... what ever lah.....
welll mcm biasa.... nak share some pix... ngan korang...

nih lah conference yang aku attend last week... MyGOSSCON.... hmmm macam nama transformer plak kan.... well yeah... OSS: innovation for National Transform.... susah jugak nak transform the whole of malaysian government.... to use OSS... well bagik aku... kalau nak berjaya... enforce jer.. hehehe.....

a box of chocolates wont satisfy your mother in-law.... hmmm ai takde mother in law yu... so i tatau... tapi memang ye lah kan... wont satisfy kot..hehehe...tempt her with something irrestible... hehehe... belikan PEUGEOT .... saja hambik gambar nih.. sebb kebetulan kat PICC arituh ada launch PEUGEOT 207 yang baru erk... ntah.... aku tak keep track plak...
a game of golf wont excite your boss...charm him with something irrestible.... same thing... ngan kat atas gak.... aku rasa... boss memang never excite with anything except his or opinion only... caya tak... :P


my home-made goreng pisang.... home-made plak lah kan.. hahah... beli pisang goreng sendiri weiii.... kekdahnya... melepak umah kawan balik dr PICC... dia ajak gi beli goreng pisang... abis lah plak...
well... beli jer pisang aku goreng.. hehehe.... memang dr dulu... aku suka masak kat umah dia nih... bukan umah dia jer kot.... kat mana2 yang aku raa.. aku nak masak... heheheh
frozen murtabak biskut... with mozzarella slice cheese... hmmm.. dah mula buat frozen... sbb dah ada tempahan... so.. sesapa nak order murtabak biskut frozen... bleh lah hubungi aku.. :D

sejak makan carrot n walnut kat MEMORI...long ago... hmm i started to fall for carrot cake... adoii... kadang2 tuh.... pantang nampak... adoii lah... carrot n walnut... memang nice and match sgt lah dengan cream cheese kann....
tadaaaaa.... alat bantuan menggosok... satu lagik penemuan... memang ada jer skang nih... simpan kat umah..... hahaha... errr... bukan bermakna aku tak ngantor baju ke dobi untuk di iron lagik... cuma.... kalau tak sempat... atau baju tak berambik kat dobi... aku bleh iron sendirik....
huhhhh... kenapa aku tatau dr dulu erk.... baju batik.. ngan baju cotton... gerenti beres..... tapi aku congak2... ngan beli menatang nih.... time.. letrik... huhh..hantar dobi lagik effektif.... cuma.. sesekali... apa salahnya... tak terdesak kan...
dah lah.. tuh jer gambar yang ada.. walaupun aktiviti... memang banyak.... owhh minggu nih.... takde lah terbiar blog ku...insya allah.... buat sesiap auto publish... :P

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London