is-nin-is-monday

salam pagi isnin yang ceria... hahaha...ceria sungguh pagi isnin nih.... ye lah kannn... apa apa lah labu..... mcm biasa nak share few pix kat korang

dapat sms... hmm macam2 cara nak tipu... ayah aku lah konon nak credit mexis ok.. MEXIS... kalau nak tipu pun... biar lah cerdik sket... kalau ayah aku masih hidup pun ayah aku tak bongok dan sengkek macam ko lah..
my sinfulicious iced chocolate from Secret recipe....
cheesy fries... ntah nama lupa.... nih lah kekdah..kalau dtg tamau makan... nak lepak2 minum jer... mula lah makan merapu... tapi... denra nama macam best jer... padahal... tak best....biasa jer...
meehoon goreng for breakfast.... biasalah..kalau ada ramai2 nak breakfast kat umah... memang rajin akak memasak ...hehehe
sup tulang... aku masak sendirik... wahhh macam tak caya jer.. heheh... rezki qurban... aku memang suka daging qurban nih... daging fresh giler... alhamdulillah tahun nih rezki dapat daging qurban.... nih from my sis punya portion.... yang aku punya portion kat area umah aku pun dapat.... :)
ini adalah sengkuang... yang diletak sos merah haper ntah... dan ditabur kacang... dolu2 masa kekecik suka sgt... skang pun.. almost everyday ada jer kat umah adik aku... since memang ada orang jual kat bawah tuh.....
tetiba tunjuk bakul sampah ikea ku... haha... rege rm2.5 jer... bukan per... aku suka .. sbb kaler merah.. dah rege murah.... hmmm harituh..kengkawan opis beli bakul sampai sampai nam ploh hengget kot... ya allah... susah pal hotak aku nak pikir camno dorang bleh beli... yang memahal cenggitu... akak kalau ting sampah yang free lagik bagus.... hehehe.. tuh lah kalau dah suka kan...
aku yang memang sudah menjadik suka carrot n walnut cake skang nih... yang from SR nih... ala kadar sahaja rasanya... takbleh nak challenge lagik yang aku selalu order tuh.... hehehe
sekian dulu ye.. gi sambung wat keje... :D

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan