2010 sudah dipenghujung

ehhh dah ujung tahun pon erk... hahaha buat buat terkejut.... bila dah ujung thn cenggini kan... mesti banyak mende dlm kepala.....

1- SHOPPING - aku pun tatau kenapa bila ujung thn jer terpikir nak shopping... padahal.. memang shopping jer pong... sepanjang thn ..hehehe... sale pun..kalau kat mesia nih... memang bleh dikatakan sepanjang thn gak... new year.. cny.. mid year... raya itu ini... hmmm sepanjang thn lah.... err.. tapi ujung thn .. sbb dah nak thn baru... nak jugak baju baru di thn baru kan..hehehe

2- HOLIDAY -dah penat kerje sepanjang thn... so.. nak lah rehat2 kan... so mesti pikir nak gi holiday... ajat hati nak jer gi SPORE kalau ada duit terpijak ke... haper ke.. bukan per... gi spore.. tak yah banyak plan... sap sap jer blh gi... TAPI... takde plak bajet nya... so.. no SPORE lah ujung thn nih....sesapa yang utang aku sila bayar...

3-MANJADIRI - diri yang dah penat sepanjang thn... nak memanjakan diri.. hehhehe....

4- AZAM - hahaha,.,... kalau yang nama mohd azam ke.. azam dungun ke... nor azam ker... atau yang seangkatan dengannya tuh... memang azam sepanjang thn... dan yang lain plak... azam akan timbul di hujung tahun.. tak salah... sebab berazam tuh kan ker... satu perancangan untuk terus maju.. lebih produktif... cumanya.. kalau dah BERAZAM.... tuh...cuba lah jayakannya... walaupun.. azam dua tiga thn lepas tuh pun ada yang belom tercapai... :P

5-errrr.... dan lagik lah kan.. hehehehe....

Comments

azzey said…
adenium: list shopping utk brg2 sekolah anak dh menunggu tu! hu3....
adenium said…
azzey - ngak ada anak... shopping untuk diri sendiri jer nih.. hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan