aku...bukanlah mechanic...

errr... kita layan lagik gambar haziq ye... biasalah dia tuh... macam2 jer yang di buatnya... kalau tetiba senyap tuh... ada lah... kalau tak main .. ada lah ...jom kita layan jer ye... nih kesah dia nak repair basikal lama dia tuh....

hai... aunti..uncle.... abang kakak yang singgah kat blog mamalong haziq.... haziq nak repair basikal nih.....

sungguh gigih.. basikal lama nih ok lah...dia larata angkat...tunggang terbalik sumer...
ntah apa saja lah si haziq nih,....
tgk kat tangan tuh...siap ada tool untuk repair.. apa tuh erk......
seb baik basikal baru dia besar sket.... dan memang dia tak larat nak angkat bagai nih...
owhh rantai ke yang rosak... test sket ,... dah ok ke tak....
tadaaa,... basikal haziq dah ok..... ok lah ye... haziq nak gi main basikal dulu... :D

Comments

azzey said…
adenium: Ada talent jd mekanik nih! Hu3....
adenium said…
azzey - jadik pro maechanis lah hendaknya.. hehe
Ayu Zuraida said…
tapi biasanye mklang tgk mnde yang jiq repair sume dh jahanam..hehe..xpelah, mgkin tu sume antara experimen kot..
adenium said…
ayu zuraida - meh haziq try repair car paklang..
Ayu Zuraida said…
car pklang xrosak dh..cuma kene smbung roadtax..boleh je klu nk tolg smbungkn..

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam