celupar ke... tak lah...

lepas citer bizi bodi aku tuh..... hmmm meh nak cerita satu lagik... kesah mulut aku nih... hehehe... aku nih... biasa.. memang cakap lepas jer... so.. kadang2 nak elak 'kelepasan' tuh.... baik lah aku diam... senyap... ala2 sombong kan... hehehe.....

owhhh cerita nih... ada jugak kesah 5 SERIES ye... hehehe... tuh lah.. tgk lah.. aku punya lah MINAT dengan Bavaria Motor Works nih kan.... yeahhh beemer.... hehehehe.....

ok.. alkesah...adalah sorang kwan skolah rendah kat kampung dolu... call... kebetulan dia kat Kl... so.. ajak gi lepak2... borak... hmmm knowing me.. yang dulu ada orang memerhati jer pergerakkan... dan ..malas nak wujudkan situasi 'argument'...kadang2 aku manjang jer ada hal lah.. bizi lah... untuk mengelak keluar jumpa kawan2 kan... kalau takk.. hhh... well well welll.. ia dah berlalu... skang takde orang nak memerhati lagik ye... :P...

so bla ..bla..bla... kawan aku dok merepek gak.. susah nak jumpa bla bla... bla... ntah camner mulut aku nih dok cakap... ' KENAPA.... INGAT... KALAU NAK JUMPA AKU KENE ADA 5 SERIES KER'... hahhh korang.... ntah aper... tak semena2.... jer ayat tuh kuar.. padahal... takde kaitan ye.... tuh lah... mulut nih kan... yang takde kaitan tuh....

dipendekkan cerita... sbb kawan aku nih bukan dok KL... so suh lah tunggu somewhere.. semetara nak jumpa tuh... skali... sampai situ... aku nampak ada 5 series.. hahahah... kawan aku nih mmang lah ada 3 4 buah kereta... dah bisnes tgh masyukk kan... skalik.. aku gelak sendirik.... owhh patut aku ok jer nak kuor.. hehhe.... takde lah...

walaupun bukan 5 series...err...bukan yang E60 baru tuh.... ehh yang terbaru apa erk... dia nya... yang lama dah... E39 kot... but still lah kan 5 series.... what ever...

siap masa aku tercakap..' eh.. masa ko kol aku tadik...' terus jer dia potong.... 'ko siap cakap 5 series ... terkejut plak aku...macam tau jer ' ...

tuh lah... instinct aku kan.. hishhh takde kene mengena ok... ESP doesnt applied here... heheeh... hmm aku nih...

errr..cenggitu jr lah kesah nya.... sbb tuh kengkadang... ada jer terkene mende cenggini... padahal.. aku cakap... secara spontan jer... tapi kalau terkebetulan... tuh yang buat orang bengkek or terasa tuh kot kan.....

hhmmm dah tersebut kereta..kereta jer..dua tiga hari nih.... kannnn... aku nih,...dolu... masa time sambung belajar.... post graduate lah kan... masa nak habiskan first degree... aku takdo pun lesen nih... jauh skali nak ada kereta... haha... so masa tuh... aku siap lagik berangan nak buat part time.. nak jadik driver... bukan apa... bleh cuba terai test drive kereta best best... hahaha... ok lah kan.. salah satu cara.... kalau nak harap beli.... nunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn jauhhhhhhhhhhhhhh...sayup sayuppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp mata tak dapat pandang pun lagik..... heheheh....

adoii... caca marba.... nak cerita mulut... cerita kereta... ntah haper2 kan aku... well aku nih.. kadang2.... cakap dr hati... tapi bukan lah semua... tapi selalu gak lah... mende2 yang ala2 cenggini lah... tuh yang kadang2.. aku sendiri pun tatau.... tapi ehhh terbetul.. terkene... ter sindir .. ter ter bagai lah... tu yang orang meluat kat aku tuh kot kan.. hahaha... percaya... banyak yang memang secara sendiri dr hati... dan jarang2 jugak... memang nak nyindir ker hapa.. hahaha... welll aku manusia... dan mulut aku... hmmm insurance nyawa tuh kira masuk insurance kan mulut skali lah kan.....

sebab pulut santan binasa... sebab mulut badan binasa.... errr.. jap... kenapa santan membinasa kan pulut..... ce bagitau aku... series tatau,... kalau santan membinasakan pulut ok gak kot... hehehe....

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London