mimpi ku.....mimpi ku jua...

malas nak merepek... layan gambar jer boleh.... hehehehe.... lawaaaaaaa nya..... errr... nih lah M5 nya.... cukup lah kalau dapat sebijik kat aku..... CUKUPLAH katanya kan... heheheeheh...... kalau dapat sebijik... memang aku belajar pasal kereta dan enjin dengan bersungguh sungguh... hehehehe














hmmm mas akat germany dolu pun takde lah dapat sewenang-wenang nya naik beemer kan... kalau mercedes tuh.... dorang buat taxi jer... aku dok bayangkan... taxi beemer... hehehehe... huhhh.... ntah lah... chenta ku pada beemer... memang sejati dan unggul... hahaha... walaupun... tatau lah tahun bila nya nak pakai... hehehehehe.....

layan kan jer lah labu,.... orang kalau mengidam sgt... tapi tak dapat camnih lah.... dapat tgk gambar pun ajdik lah... errr... nnt ada orang yang tersa plak kan... hehehehe.... tettttt..

Comments

MY HEART said…
Kagom.. kagom... ^_^

dah lama tak singgal blog sid.. sihat ker?
PearlnScarf said…
nak tumpang boleh bila dh beli nanti??
adenium said…
my heart - alhamdulillah sehat.... tapi aa lah batuk2 sket kengkadang.. ehhe...

PearlnScarf - bolehhhhh... doakan sama.. so cepat sket bleh pakai.. hehehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan