aku dan lagu : selagi ada rindu - crystal

lagu nih... selalu ejr plak aku dengar skang... kalau time2 jammeddd tuh.. layan jugak.... ada version crystal nyanti.. paklong lah... ntah aku tatau yang details pasal penyanyi nya plak.....

Selagi ada waktu
Selagi ada rindu
Biar beribu batu
Ingin aku bertemu

sapa ntah yang aku nak bertemu sekarang nih.... macam nak jumpa orang yang jauh... orang yang dah lama tak jumpa.... tapi siapa...hmmm takde sesiapa pun... haha... semua nya yang dedekat sini jer kaengkawan aku... kalau tak jumpa pun ... fb ..text... email kan... hahaha....

tapi tuh lah kan... selagi ada rindu... hmm ada ke lagik rindu tuh.... :P ...

welllllll malas nak komen.. tapi jommm layan.....







Selagi ada bulan mentari
Selagi ada berkasihani
Selagi ada bulan dan bintang
Selagi ada berkasih sayang

Selagi ada ombak dan laut
Selagi hatiku terpaut
Selagi ada turunnya hujan
Selagi ada rahmat Tuhan


Selagi ada langit dan bumi
Selagi cintaku bersemi

Chorus
Selagi ada waktu
Selagi ada rindu
Biar beribu batu
Ingin aku bertemu

Oh kasih (oh kasih)
Damailah (damailah)
Engkau di sana

Ku berdoa (ku berdoa)
Pada Tuhan (pada Tuhan)
Agar kau bahagia

Ulang Chorus

Selagi ada langit dan bumi
Selagi cintaku bersemi

Ulang Chorus

Oh kasih (oh kasih)
Damailah (damailah)
Engkau di sana

Ulang Chorus 3X

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam