A-K-U

nih gambar lukisan aku..... errr..bukan aku yang lukis... tapi bro zakir amir... dah dekat sepuloh thn gambar nih... ambik thn 2001 dulu

murah jer.. sepuloh hengget jer... kalau nak compare ngan aku penah gak suh lukis2 nih kat CM dulu... tapi tak jadik muka aku pun.. so tatau mana aku letak... tapi yang nih... aku rasa... memang muka aku lah... heheheh...tuh yang siap letak dlm frame bagai..kannnnnn

masa nih kat PD... dolu2... selalu lah sgt gi PD... takde apa nak buat jer... atau.. tatau nak buat apa weekend.. terus lah gi PD... tido semalam dua... balik KL... manjang jer gitu... cuti skolah pun.. kalau tatau nak bawak fa,ili gi mana.. atau aku takleh cuti... hahhh PD lah tempatnya.. sampai dah bosan adik2 aku... tapi lepas tragedi itu... dah takde gi PD lagik dah....

tingat plak masa orang tuh nak lukis gambar nih.. aku dok tercongok depan dia jer.. emmm... kejap jer lukis... tup2 jadik muka aku... puas hati sgt rasa... dengan bayar rm10... adik aku pun ada buat... dan aku tgk.. memang muka adik aku lah... so kira kitorang puas hati lah....

best kan kalau pandai lukis nih.... aku tak pandai weiii.... dulu..kalau masa skolah rendah.. kalau time lukisan... manjang lah ayah aku yang tolong lukis kan... ayah aku memang pandai lukis... tapi anak2... hampehhhh ... my 3rd sister lah kalau pandai lukis pun... kalau yang lain... hemmmm.... kem salam lah ..heheheh

apa aku nak citer pun aku tatau....tapi.. sbb aku dah snap gambar tuh... letak jer lah kat sini... nampak sgt tgh kekeringan idea nih... hehehhee



Comments

BaiDuRi said…
saya pun ada 1 gambar camni..yg dilukis oleh ex-bf..tp dah pindah randah dah tatau kat mana..hehe..mmg kagum betul dgn org pandai melukis ni..

Sama la kita..ms sek. rendah dulu pun arwah abah yg tlg lukiskan bl tengok buku saya dah berlubang² dek kerana memadam lukisan berkali²+ dgn air mata sbb tension x pandai lukis..huhuhu..
Lyn Yusoff said…
Sid,
cantik.. sebijik muka u sid.. heheh
Lyn pun ada satu. buat kat PD gak time tuh. Siap frame n letak lagi dlm bilik.. nnti lyn tunjuk k..
Ayu Zuraida said…
i pon sekarang dh kurang seni melukis dh..dulu masa sek, lukisan i selalu jadi pilihan cikgu tampal kat belakang..masa sek menengah plak, lukisan kejuruteraan i pon selalu cikgu puji..tapi skg dh lama mana xmelukis..kad pon dh jarang buat..dulu pntang bday org i y buatkan kad..hehe..
budak pinky said…
cantek die lukis... ;p
adenium said…
baiduri - oppss... ex bf tuh..heheheh

lyn yusoff - gambar nih pun sid frame kan tau lyn..hehehe

ayu zuraida - err..u ingat tak meme nak suh u lukis gambar kucing duduk dulu..hehehe

budak pinky - lukisan tuh yang cantik.. atau i yang cantik... hehehe :P
Ayu Zuraida said…
tula..meme dulu masa kecik mcm2 suh i lukis..klu wat kad plak nk tiru sebijik mcm i..klu xjadi, last2 suh i buat..dh hlg i punye originality..hehehe..

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan