emmm macam macam....

goodddd morning.... stop jap kesah kembara aku... tapi still lah nak layan gambar sari sana jugak... biasa lah kan.. aku.... ada jer snap mend cenggini... tapi ada yang tak tersnap... kadang2... tak bawak hp atau camera... atau...kadang2... malas nak snap sebab ramai orang... hmmmmm

cuba teka apa kat bawah tuh.... hehehe... kalau dah tgk kaler merah putih tuh... bleh agak lah kan... yesss... KFC... how to pronounce... aku pun tatau ye... :D

lelaki Q kat sebelah... pompuan kat sebelah ye... KFC nih kat bangunan HILTON hotel.... betul2 depan masjidil haram...

kat sini makan sungguh senang... u name it... u get it... macam tuh lah mudahnya.... burger king pun depan masjidil haram nih... kat hilton nih... tempat shopping yang best lah... mewah lah... kalau korang taknak makan ice cream tepi jalan yang biasa tuh... baskin robin pun ada ye.....hehehe

harituh... aku tengok kat house of donut tuh... teringin nak makan... so.. beli lah ... macam donut kat sini gak... sedappp... tapi mahal sket... 4 riyal... cuma slightly bigger jer dr yang aku selalu beli kat sini... mungkin mahal ada food yang mahal ada yang tak mahal jugak... kalau kfc..set yang 3 ketul ayam tuh... 19 riyal...aku tgk jer... takde plak teringin nak KFC masa kat sana...heheh

aku tatau kenapa rejoice nih dipanggil PERT... kalau sunsilk ke... head n shoulder ke... sumer nama sama jer macam kat mana2... nak tanya pun tak reti... so snap jer...tunjuk kat sini.. ada sesapa yang tau..??
ehh... korang pernah dapat mail tak pasal pringles yang kata tak bleh makan tuh...emmm tapi kat makkah nih ada jual... mahal gak... kat BIN DAWUD...dlm 8 9 riyal... kalau kat airport aku nak sngt munchies2..beli.. emmm 12 riyal..hehehe...seb baik tuh sessi nak perabis duit kecik....
so aku question jugak... naper mende macam nih yang heboh kata takleh makan... ada mende yang kita heboh boikot... elok2 plak kat sana.... STARBUCKS COFFEE fave aku tuh... betul2 ada kat depan masjid nabawi... err.. takde lah aku gi beli.. sebab aku sekejap sgt kat sana kot... kalau aku nampak kat mekah.. harus dah gi kot...:D
hahhhh korang... sampai kotex pun aku snap.... takde apa yang pelik lah kot.... tapi pacakaging nya jer... bukan kaler biru macam kat tempat kita... tapi kaler hitam...heheheh
apa lagi... hehehe... nih jer dah lah... owh ya... aku sebenarnya...teringin nak makan mcD masa kat sana... ada nampak iklan ..sign bagai... tapi restoten nya aku tak nampak... actually teringin tuh...sebb aku tgk... dorang iklan kan... double cheese hanya 5 riyal... hehehe
okeh..lepas nih...kita sambung lagik kesah kembara kat sana... :D



Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan