beautifulllllll blogger awards....

beautiful ker... emmm tak kesah lah... janji... aku tunaikan jugak ye.... ini adalah dari AYU (ayuthesun.blogspot.com)..... if u think this is beautiful... thanks you... :P

to AYU - many thanks... semoga Allah sahaja yang membalasnya.... bukan pasal bagik award nih... heheheh... pasal semua lah... frendship... etc... muahhhhh...

lepas tuh... aku kene bagik kat 15 orang.....
uitttt...15 jer ke... emmmm...bagik aku...sesapa jer yang ada blog... sumer blog itu beautiful... so... pls take ...pls take... emmm terutama yang singgah sini... dan jugak... yang macam jarang hapdet blog...ambik lah nih... letak kat blog korang yang beautiful tuh... so.... macam... AYU ZURAIDA.. MEME AZNIDA... BAIDURI... BIDADARI... MAMA ANGGUN.... DHANEA-DY.... emmm sapa lagik erk... oh lupa..opppsss.... princess-OH BUKAN.....ORANG CANADA yang dah sampai YAN...emm... dan yang lain2 jugak lah....
emmm dorang baca... mesti dorang tau.... hehhehe...

7 perkara pasal aku...
-aku adalah seorang wanita... seorang kakak yang sulong... hehehhe...semua orang tau....
-aku adalah bujang... si kiut HAZIQ itu adalah the only anak buah... buat masa nih...
-makan aku suka... masak pun aku suka... tapi masak sendiri kurang suka makan sendiri...
-aku nih seorang yang ignorance jugak tau... emmm tapi kalau gini gaya persekitaran... kene jadik bizibodi plak rasanya... emmm....jgn jolok sarang tebuan ye...
-saya suka jalan2... kalau boleh nak keliling dunia....
-saya memang nampak macam sombong... sebab saya bercakap dengan org tertentu jer.. tapi cuba tegur saya.. mesti awak kata saya tak sombong... saya takut nak tegur orang takut orang tikam saya... :(
-saya sayang famili saya... saya sayang kawan2 saya... saya sayang korang semua

:D

Comments

Ayu Zuraida said…
baik2..nnt akan ku hapdetkan blogku..

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan