cerita bergambar - episod makan..hehehe

cerita sana sini pasal makan... bergerak sana sini kebelakangan nih... so.. mcam2 makanan dirasa....dimakan... so... badan pun mula lah terasa tidak selesa... mana nak selesa... kalau melantak jer..hehehehe

ikan bakar kat tangling.... semua ikan terasa nak makan... last2 rembat pari ejr lah.... pilihan lauk lain banyak jugak... tapi... kalau dah ada tempe ngan terung... terjah yang tuh dulu... hehehhe
apam balik... dah lama dok teringin... harituh... masa gi KT... nak beli apam balik kat tepi tangga kat pasar payang tuh... tup2.. dah habis... balik dungun masa my sis kawin.. carik jugak kat pasar dungun... pun takde rezeki.. org dah abis jual... err... aku rasa apam balik kat kt dan kat dungun tuh.. lain sket.. dan sedap... emm akhirnya.. kat kl.. jumpa jugak... rasa tidak lah mengecewakan.. hahhhh ko.. ken main mengidam... :P

lunch dengan sorang kawan lama... kawan masa skolah rendah dulu... jumpa balik... asam pedas kat setiawangsa... macam2 aku dengr komen kat kedai nih... ada sedap.. ada tak sedap... tapi... emmm bila aku try... tekak aku bleh terima... best... kawan aku ambik asam pedas pari... aku try asam pedas daging... looking forward to have lunch kat sini lagik...heheheh
then nasi nya siap ada ulam... telur masin.. dan ikan masin gak... makan ngan kuah asam pedas tuh... huhhhh... kecur air liur tgh buat entry nih....:P

tosei ngan apam manis... kat canai n chaya kot tak silap lebih kurang cenggitu... alkesah.. pagi ahad.. dok melepak depan tivi... tgk AM MAX kat tv3... dok citer kedai tuh... owhhh kedai nya kat atas pasar ttdi... terus call member dan bfast kat sini... hahaha..gigih kan... tapi femes kot kedai nih.. walaupun... kedai baisa jer... ramai jer orang beratur bagai masa aku gi tuh...
emmm cukup lah dulu ye... kang korang cakap....'asyik gambar makan jer' ... tapi dah itu jer keje aku kan... hehehe... patut nya... TV3.. ambik aku jadik co-host kot... so baru lagik banyak tempat best aku citer kat sini... hehehehe



Comments

attyfir said…
kty palin suka.tosai..

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan