makan jom...

adoiii... tension betul lah... banyak gambar aku corrupt... dah elok2 transfer... pastuh..transfer ke external HD... tup2 corrupt pulak.... hadoiiiiiiii
so aku bagi jer lah gambar2 nih... hehehe...

menu baru kat IKEA... errr... baru ke... salmon gak... tapi flavour nya lain sket.... with ginger.... tapi... tak suka lah... ala2 manis gitu... aku suka lagik creamy sauce yang dulu tuh....
siput sedut masak lemak... BIL masak untk adik aku yang mengidam... aku... tak reti lah nak masak siput nih... jgn kan masak... hmmm... makan siput nih pun aku tak reti... pelik jugak... semua adik badik aku... makan beriya... aku tengok jer lah....
ada yang makanan yang di ngidamkan... lala.... yang tuh aku bleh lah masak... tapi ...gambar corrupt lah plak nak tunjuk... tapi elok pun tak tunjuk... sbb dah separuh dorang makan baru nak snap..hehehe..

nih SEBAHAGIAN makanan yang kitorang -RM & GBM makan kat intai2... di suatu petang....:P
lupa ntah haper nama... rojak haper ntah... ala... kat jusco nih....
laksa kat jusco gak....
apa lagik nak citer... hehehe... dah lah.... :D



Comments

Liza said…
tensen ler camni, dah ler lapo, demam lak tu, tgk food pulak..tensen!!!
Ayu Zuraida said…
nama rojak tu adalah rojak nusantara..dan nama siput tu adalah siput ngidaman adik iparku(kata syed sabri)..hehehe..
adenium said…
liza - tapi kalau demam sure tak lalu nih... get well soon... :-)

ayu zuraida - haah..lupa lak..

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan